• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NRE

S

stewart

Guest
Köpt en Galaxy Tab,som utlovat ny i kartong, mycket väl packat och snabb leverans absolut en GG.
”Stewart”
 
  • Like
Reactions: NRE

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klockband till @NRE. Snabb och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 
  • Like
Reactions: NRE

Roger.SWE

Omega
Sålde en Sjöö Sandström Worldtimer f2f till NRE. Snabb och smidig affär. En trevlig kille som är 100% GoodGuy.
 
  • Like
Reactions: NRE

AndreasVH

Omega
2-Faktor
Skickade iväg en blänkare och en dryg timme senare var affären klar. Bra kommunikation och gott snack! 100% good guy, would buy again!
 
  • Like
Reactions: NRE

JakobM

Omega
2-Faktor
Jag har köpt en Seiko av NRE. Han svarade snabbt på meddelanden och allt gick supersmidigt. Klockan snabbt levererad och välpackad med rekommenderat brev. Klockan var i mycket gott skick och helt i enlighet med vad som utlovats. 100 % good guy i min bok.
 
  • Like
Reactions: NRE

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till @NRE på distans. Kanonaffär från början till slut! Gör gärna fler affären med denna gentleman i framtiden. 110% GG!
 
  • Like
Reactions: NRE

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpte en Sjöö Sandström av herrn, ett trevligt F2F möte med bra surr och en smidig affär. En 100% GG, som jag hoppas på att göra affärer med igen.
 
  • Like
Reactions: NRE

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @NRE. Supertrevlig köpare som var lätt att göra med, snabb betalning. 100% GG, gör gärna affärer igen :)
 
  • Like
Reactions: NRE

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
En sann klocksnackare!
Fick en seikobox av denna gentleman.
Inte en krona ville han ha. 100% GG
 
  • Like
Reactions: NRE
Topp