• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NTWATCHES

Vänligen använd den befintliga tråden för detta ämne.
Vilken ståndpunkt har ni som ägare av Klocksnack om sådana här typer. Bryr ni er eller inte? I Niklas vidriga fall kommer det massor med empatiska erkännanden. Detta rör sig också om kriminalitet. Som ägare av det största klockforumet i landet är det på sin plats att man tar ett ansvar för sina medmänniskor och likasinnade. Publicering om detta borde rimligen lyftas fram så att inte fler blir bedragna eftersom kräket fortfarande är verksam...
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
https://www.chrono24.se/search/index.htm?customerId=15721&dosearch=true

"Självklart är det av intresse att veta var en starkt misstänkt bedragare dragit igång ny verksamhet."

Skärmavbild 2017-07-30 kl. 14.07.34.jpg
Jävligt slipat att ha gamla firmanamnet kvar i texten :banghead:
 

KS Admin

Moderator
Forumpersonal
Moderator
Vilken ståndpunkt har ni som ägare av Klocksnack om sådana här typer. Bryr ni er eller inte? I Niklas vidriga fall kommer det massor med empatiska erkännanden. Detta rör sig också om kriminalitet. Som ägare av det största klockforumet i landet är det på sin plats att man tar ett ansvar för sina medmänniskor och likasinnade. Publicering om detta borde rimligen lyftas fram så att inte fler blir bedragna eftersom kräket fortfarande är verksam...

Det ÄR publicerat. Det FINNS en tråd. Använd den och starta inte fler nya trådar i ämnet. Därmed är denna tråd låst.
 

Chad

Rolex
Även fast jag håller med om att det inte tillkommer mycket ny information, förutom de senaste posterna möjligtvis - så tycker jag framförallt @Per, och dom på samma spår, är riktigt löjliga; om du nu är ointresserad av att läsa @Knivproffset's poster, knip igen och läs vidare.

Skärp till er förfan.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Även fast jag håller med om att det inte tillkommer mycket ny information, förutom de senaste posterna möjligtvis - så tycker jag framförallt @Per, och dom på samma spår, är riktigt löjliga; om du nu är ointresserad av att läsa @Knivproffset's poster, knip igen och läs vidare.

Skärp till er förfan.
Det är helt fritt att tycka. :)
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
"Är du helt dum i huvet?" - Ja, du Per, visst är det i Sverige helt fritt att tycka och skriva nästan vad som helst....
Du likställer min önskan om att låta en konkurs hanteras på det sätt den ska med att jag inte bryr mig om Niklas och hans familj som utsatts för ett väpnat rån i sitt hem. Därav min fråga om allt verkligen står rätt till med dig. Det har jag inga som helst problem att stå för.

Även om du nu har ett nytt konto så är du precis lika bedrövlig som tidigare. Kamma till dig så kanske du slipper krypa iväg med svansen mellan benen när du skämt ut dig så mycket så att du inte kan vara kvar. Jag hoppas och tror att du kan föra dig lika bra som de flesta andra här på Klocksnack.
 
Du likställer min önskan om att låta en konkurs hanteras på det sätt den ska med att jag inte bryr mig om Niklas och hans familj som utsatts för ett väpnat rån i sitt hem. Därav min fråga om allt verkligen står rätt till med dig. Det har jag inga som helst problem att stå för.

Även om du nu har ett nytt konto så är du precis lika bedrövlig som tidigare. Kamma till dig så kanske du slipper krypa iväg med svansen mellan benen när du skämt ut dig så mycket så att du inte kan vara kvar. Jag hoppas och tror att du kan föra dig lika bra som de flesta andra här på Klocksnack.
"Är du helt dum i huvet?" - Ja, du Per, visst är det i Sverige helt fritt att tycka och skriva nästan vad som helst på sin kammare, när man inte behöver se folk i ögonen... Jag har för mig att denna tråd handlar om konsumentupplysning gällande NT watches....
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
"Är du helt dum i huvet?" - Ja, du Per, visst är det i Sverige helt fritt att tycka och skriva nästan vad som helst på sin kammare när man inte behöver se folk i ögonen....
Vad är problemet? Jag tycker att det var smaklöst att blanda in Niklas tragedi med detta. Att du sedan på något konstigt sätt får det att låta som att jag inte bryr mig om det som hänt honom och hans familj är inget annat än idioti. Därav min fråga ochh formulering.

Vill du fortsätta diskutera hur kränkt du känner dig eller ska vi låta denna tråd handla om NT Watches och hans fortsatta verksamhet?
 

mannis

Cartier
Förvirrande tråd. Är den sammanfogad med någon annan? Admin skriver flera gånger att denna tråd är låst vilket den uppenbarligen inte är. Fattar nada?
 
Topp