ace
Basic
riktigt stiligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
riktigt stiligt
Jaså, ja de kan ju ha missat alla positiva omdömen här...Bestämde mig lite halvt spontant för att köra och besöka ntwatches i HBG idag. Det visade sig att lokalen blivit förseglad av kronofogden.
Hoppas att inte folk har betalat massor i förskott och väntar på gråhandlarklockor.Bestämde mig lite halvt spontant för att köra och besöka ntwatches i HBG idag. Det visade sig att lokalen blivit förseglad av kronofogden.
Bestämde mig lite halvt spontant för att köra och besöka ntwatches i HBG idag. Det visade sig att lokalen blivit förseglad av kronofogden.
@Adam John du som är där ofta. Vet du något?Bestämde mig lite halvt spontant för att köra och besöka ntwatches i HBG idag. Det visade sig att lokalen blivit förseglad av kronofogden.
Nej, såg att det var stängt i Fredags. Vet inget mer@Adam John du som är där ofta. Vet du något?
Ja hyra i en storstad är inte nådig speciellt om man är i en så prispressad branschKänns tråkigt, kan det vara kostnad för inreda butiken, samt hyror som förstörde det. Gissar att kostnaderna var mycket lägre innan butikens tillkomst
Edit: för övrigt hoppas jag Taner kommer tillbaka, bra klockor, bra priser, trevlig snubbe
Är Helsingborg en storstad?Ja hyra i en storstad är inte nådig speciellt om man är i en så prispressad bransch
Det beror på definitionen av 'storstad'. Sveriges åttonde största stad, sett till invånare.Är Helsingborg en storstad?
Ajdå, så du har betalat för klockan men inte fått den?Är det någon som vet när detta hände?
Jag köpte en klocka den 11 april som han lovade att skicka dagen efter men som inte kom. Har försökt nå honom utan att han svarat, både på mail och telefon.
Nu meddelade han i torsdags att lokalen var förseglad.
Aldrig kul att vara den som sitter med Svarte Petter.
Ja,det stämmer. Betalade den 11/4 och blev lovad att han skulle skicka den dagen efter. Får väl se mig i himlen efter de pengarna.Ajdå, så du har betalat för klockan men inte fått den?
Ring Kronofogden och kolla hur stor hans skuld är. Publik info. Kan ju vara så att han bara är avhyst från lokalen.Är det någon som vet när detta hände?
Jag köpte en klocka den 11 april som han lovade att skicka dagen efter men som inte kom. Har försökt nå honom utan att han svarat, både på mail och telefon.
Nu meddelade han i torsdags att lokalen var förseglad.
Aldrig kul att vara den som sitter med Svarte Petter.
Tyvärr var det swish. Kollar med Kronofogden på måndag. Tack.Ring Kronofogden och kolla hur stor hans skuld är. Publik info. Kan ju vara så att han bara är avhyst från lokalen.
Betalade du med kreditkort så testa att vända dig till dem.
Vad pratar vi om för pengar?Ja,det stämmer. Betalade den 11/4 och blev lovad att han skulle skicka den dagen efter. Får väl se mig i himlen efter de pengarna.
22000kr. Inte den dyraste klockan men hade bestämt att köpa en examenspresent till sonen. Det känns jävligt surt och tråkigt. Det som gör mig mycket irriterad är att jag försökt nå Taner sen den 12/4 utan framgång. Den 21/4 meddelar han att klockan och pengarna är beslagna av fogden. Inte ett ljud innan dess. Har gjort affär med honom innan och fick ett trevligt bemötande så att bara bli ignorerad i 9 dgr tycker jag är riktigt dåligt.Vad pratar vi om för pengar?
Inte för den som blivit drabbad av denna skurken. Oavsett om det handlar om personrån, bedrägeri så ska det belysas. Varför har inte forumet publicerat mer information om detta?...Old news, sorry
Inte för den som blivit drabbad av denna skurken. Oavsett om det handlar om personrån, bedrägeri så ska det belysas. Varför har inte forumet publicerat mer information om detta?...
Välkommen tillbaka!Inte för den som blivit drabbad av denna skurken. Oavsett om det handlar om personrån, bedrägeri så ska det belysas. Varför har inte forumet publicerat mer information om detta?...
Du har ju inte blivit drabbad personligen...Välkommen tillbaka!
Forumet "publicerar" det som folk väljer att posta om. I detta fall så är det inte så himla mycket att säga iom NT Watches konkat.
- Och varför låses tråden om information om denna skurk som är publicerat i pressen? På ett klockforum som borde tillvarata sina "medlemmars" väl och ve?...Ganska säker på att det inte är någon som ifrågasätter vad som hänt. Finns inte mer att säga utöver sista inlägget i stora tråden om NT-watches.
https://klocksnack.se/threads/ntwatches.33484/page-4
Vad borde diskuteras? Rörelsen är konkad och ev fordringsägare har rimligtvis agerat på lämpligt sätt. Eller är NT Watches fortfarande aktiva?Du har ju inte blivit drabbad personligen.
- Och varför låses tråden om information om denna skurk som är publicerat i pressen? På ett klockforum som borde tillvarata sina "medlemmars" väl och ve?...