• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NTWATCHES

ace

Cartier
14516466_10210104740511999_7549980701199488793_n.jpg
riktigt stiligt
 

maverickchase

Breitling
Bestämde mig lite halvt spontant för att köra och besöka ntwatches i HBG idag. Det visade sig att lokalen blivit förseglad av kronofogden.
 

MaxAnd

Omega
Bestämde mig lite halvt spontant för att köra och besöka ntwatches i HBG idag. Det visade sig att lokalen blivit förseglad av kronofogden.

Hmm.. Har du bild?

När jag kollar upp får jag detta "
Kreditupplysning med viktig information.
Ingen anmärkning, ansökan, skuldsaldo, utmätning eller konkursbeslut registrerat.
Kontrollerat 2017-04-20"
 

xmb216bc

Panerai
Känns tråkigt, kan det vara kostnad för inreda butiken, samt hyror som förstörde det. Gissar att kostnaderna var mycket lägre innan butikens tillkomst

Edit: för övrigt hoppas jag Taner kommer tillbaka, bra klockor, bra priser, trevlig snubbe
 

frasse

Cartier
Känns tråkigt, kan det vara kostnad för inreda butiken, samt hyror som förstörde det. Gissar att kostnaderna var mycket lägre innan butikens tillkomst

Edit: för övrigt hoppas jag Taner kommer tillbaka, bra klockor, bra priser, trevlig snubbe
Ja hyra i en storstad är inte nådig speciellt om man är i en så prispressad bransch
 

xxalio

Breitling
Är det någon som vet när detta hände?
Jag köpte en klocka den 11 april som han lovade att skicka dagen efter men som inte kom. Har försökt nå honom utan att han svarat, både på mail och telefon.
Nu meddelade han i torsdags att lokalen var förseglad.
Aldrig kul att vara den som sitter med Svarte Petter.
 

marmot

Panerai
Är det någon som vet när detta hände?
Jag köpte en klocka den 11 april som han lovade att skicka dagen efter men som inte kom. Har försökt nå honom utan att han svarat, både på mail och telefon.
Nu meddelade han i torsdags att lokalen var förseglad.
Aldrig kul att vara den som sitter med Svarte Petter.
Ajdå, så du har betalat för klockan men inte fått den?
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Är det någon som vet när detta hände?
Jag köpte en klocka den 11 april som han lovade att skicka dagen efter men som inte kom. Har försökt nå honom utan att han svarat, både på mail och telefon.
Nu meddelade han i torsdags att lokalen var förseglad.
Aldrig kul att vara den som sitter med Svarte Petter.
Ring Kronofogden och kolla hur stor hans skuld är. Publik info. Kan ju vara så att han bara är avhyst från lokalen.

Betalade du med kreditkort så testa att vända dig till dem.
 

xxalio

Breitling
Vad pratar vi om för pengar?
22000kr. Inte den dyraste klockan men hade bestämt att köpa en examenspresent till sonen. Det känns jävligt surt och tråkigt. Det som gör mig mycket irriterad är att jag försökt nå Taner sen den 12/4 utan framgång. Den 21/4 meddelar han att klockan och pengarna är beslagna av fogden. Inte ett ljud innan dess. Har gjort affär med honom innan och fick ett trevligt bemötande så att bara bli ignorerad i 9 dgr tycker jag är riktigt dåligt.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Inte för den som blivit drabbad av denna skurken. Oavsett om det handlar om personrån, bedrägeri så ska det belysas. Varför har inte forumet publicerat mer information om detta?...
Välkommen tillbaka! :)

Forumet "publicerar" det som folk väljer att posta om. I detta fall så är det inte så himla mycket att säga iom NT Watches konkat.
 
Välkommen tillbaka! :)

Forumet "publicerar" det som folk väljer att posta om. I detta fall så är det inte så himla mycket att säga iom NT Watches konkat.
Du har ju inte blivit drabbad personligen...
Ganska säker på att det inte är någon som ifrågasätter vad som hänt. Finns inte mer att säga utöver sista inlägget i stora tråden om NT-watches.
https://klocksnack.se/threads/ntwatches.33484/page-4
- Och varför låses tråden om information om denna skurk som är publicerat i pressen? På ett klockforum som borde tillvarata sina "medlemmars" väl och ve?...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Du har ju inte blivit drabbad personligen.

- Och varför låses tråden om information om denna skurk som är publicerat i pressen? På ett klockforum som borde tillvarata sina "medlemmars" väl och ve?...
Vad borde diskuteras? Rörelsen är konkad och ev fordringsägare har rimligtvis agerat på lämpligt sätt. Eller är NT Watches fortfarande aktiva?

Om inte så lär denna tråd vara låst så snart någon admin avstår lite helg för att städa upp.
 
Topp