Sulan, jag hoppas inte det var det jag skrev som fick dig att reagera så starkt, för så var inte mitt inlägg menat. Jag är nybörjare som klockköpare, men har ändå hunnit köpa 5 klockor i USA. Du gör som du gör och jag gör som jag gör, precis som du själv säger - du är nöjd med ditt sätt och jag är nöjd med mitt sätt och andra är nöjda ...
Tro inte att jag sätter mig till doms över ditt sätt att göra affärer - absolut inte. Har jag ingen grund för.
Vad som händer här när du öppnar upp och beskriver hur du gör och vi andra hissar en del varningflaggor och påtalar vissa saker som skall med i riskbedömningen, är ju att en sådan här tråd kan få ett värde för den som funderar på sitt första köp ifrån USA. Jag kan spekulera i att det sitter en del därute som bara läser och tycker sig få del av viktig information, om de nu funderar på att köpa från USA för första gången. Sedan gör var och en sin bedömning.
Jag ber dig att inte dra slutsatsen att du inte skall posta mer på KS pga av hur denna tråd utvecklades - finns ingen anledning som jag ser det.
Stanna kvar hos oss Sulan - KS är inte ett forum där någon skall behöva känna sig så trängd, men diskuterar - det gör vi.