Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ni börjar se smått slitna ut boys?
Eller taktiken att alltid börja varje morgon med en flaska skumpa fungerar väl?
Peace out!
Ser bra ut förutom en sak pojkar! Hur i helvete kan unga intelligenta män röka?! Ni kommer sitta och snorta syrgas i rullstol när ni når min ålder! HELVETE!
Helvete va hungrig jag blev nu!!
? Va?Akta så inte china går TKVF på dig!
Akta så inte china går TKVF på dig!
Lycka till pojkar, den intelligensbefriade svansen med JakobZ i spetsen visar sin hemkörda variant av den sanna KS andan. Visst är det för jävligt att folk diskuterar "billiga" eller "Kinesiska" klockor på forumet? Om någon undrar så är det tydligen inte längre tillåtet att ha en annan åsikt än JakobZ, det är nog dags att det skrivs in i forumreglerna. Det fungerar heller inte särskilt bra med skrattretande PM.
Ha det så trevligt gossar, när ni nyktrat till så kan jag rekommendera ett besök hos Bundy Museum.
http://www.bundymuseum.org/
Du tycker inte det är relevant att ta detta privat via PM? Mycket moget... Hur gammal är du egentligen? Det är ju pinsamt att någon som är i min fars ålder skulle bete sig såhär mot någon.
Du tycker inte det är relevant att ta detta privat via PM? Mycket moget... Hur gammal är du egentligen? Det är ju pinsamt att någon som är i min fars ålder skulle bete sig såhär mot någon.
Är du seriös med att rekommendera att åka 3,5h enkel resa med bil när man är i NYC och på Manhattan i fyra dagar och för första gången i sitt liv för några..? På riktigt?
Och här är är det skrattretande PM:et så är det upp till var och en att bedöma.
![]()
Och du tycker inte att klocksnack är till för att just snacka om klockor?
Men visst, ditt löjliga PM kändes ganska meningslöst att besvara. Har du problem med att olika debattörer på forumet inte skriver under på dina åsikter, så får du väl klaga hos patronaget. Du får väl propagera för din tes om "riktiga" klockor och den gudagivna rätten att pinka på allt som inte faller dig i smaken.![]()