• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu så... En nattsuddarboxöppning!

naggge

Panerai
Grattis till en feting!
Har lyckats riva sönder postens gröna när jag var inne på Coop. Såg ut som det snöade skit runt paketinslagningsdisken. Glad att jag inte var hemma.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
SMS terror! Pyttsan! Lite tjat får man fan stå ut med om man är en sån teaser som du...:)
Stort grattis igen, den är riktigt fin!
 

vekktah

Cartier
grym klass på dina trådar som vanligt.
klart en av de finare brattarna.

f.ö borde du med dina handleder ta en koll på min Bell & Ross vid tillfälle.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis! Tillsammans med Chronomaten är det den överlägset snyggaste Breitling klockan som gjorts tycker jag personligen :cigar:
 

Axwell

Omega
haha riktigt kreativ paketöppning! Har aldrig varit speciellt mycket för breitlings klockor men måste säga att den här gillades skarpt! Gratulerar!
 

Ricrob

Patek
Tack för alla uppskattande ord!

Sitter och myser lite och mår oförskämt bra varje gång jag tittar på armen! Det är så härligt med den här sjukdomen, just att priset inte behöver ha så mycket att göra med hur mycket man kan uppskatta en klocka.

Kl9oadV.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack Ric. Nu var man B-1 ägare igen och saknaden efter förra är därmed dövad. Såg inte denna tråd förr än i kväll
och den är ju sjukt bra:). Förstår ditt muttrande om byrån...Tack igen för en smidig affär. Bandet passar väldigt bra på klockan. Är du säker på att du ville ha tillbaka det?o_O Återkommer med nya foton på min familj "Breitling" efter tillökningen!!!
yAh6P9D.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vad tänker jag på mitt egoistiska stycke, glömde gratta till nya Britlingen:arghh:
Grattis för FAN :happyhappy:
 
Topp