Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt spontanköp, gudomligt fin! Stort grattis! Och Spencer66 ska man alltid ha plånkan välfylld när man lunchar med dig?![]()
Du borde rimligtvis bli uppbokad resten av året om man kommer hem med såna pjäser efter en lunch med dig!Nu kommer den stora frågan, är det någon annan som är sugen på lunch med mig?![]()
Nu kommer den stora frågan, är det någon annan som är sugen på lunch med mig?
Förutom Porsan imorgon då![]()
absolut, jag har en månads studentbidrag att röra mig med. vad får jag?
Friskt vågat hälften vunnet!
Precis som Fabian vill jag ha lite tid på mig först, eller kan man ta merkostnadslån av CSN för klockköp...?Nu kommer den stora frågan, är det någon annan som är sugen på lunch med mig?
Precis som Fabian vill jag ha lite tid på mig först, eller kan man ta merkostnadslån av CSN för klockköp...?
Lätt men jag måste panta en miljon burkar innan jag har råd...Nu kommer den stora frågan, är det någon annan som är sugen på lunch med mig?
Nu kommer den stora frågan, är det någon annan som är sugen på lunch med mig?
Släpptes på Baselmässan i år. Kom till butik i veckan.Väldigt trevlig. Grattis!
Jag kan inte påminna mig att jag sett den där varianten av DD på rem tidigare. DJ'n ser man ju rätt ofta på rem, men inte DD. Är det någon nysläppt variant man har missat? Vad är det för referensnummer på den?
Ja va 17 vad det nu. Har för mig att det var en 40 årig Glenfiddich. Oerhört smaskig!
Visst var det så Spencer?
Bara ett smakprov dessvärreIngick den....
Kanske värt att börja spara i så fall, gillar ju gammal whisky.![]()