• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu skanderar vi alla leben, leben och tackar forumsponsorn Rob Engström!

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Måste såklart även tacka ROB-1832
Fantastiskt kundbemötande. Rekommenderas!

Klockan jag köpte dök upp igår i butik och var enligt utsago oprovad. Viktigt. :)

Ska lägga upp lite mer bilder snart, just nu är det tydligen min uppgift att färdigställa en pärlplatta av en groda.........Pang tillbaka i verkligheten :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Måste såklart även tacka ROB-1832
Fantastiskt kundbemötande. Rekommenderas!

Klockan jag köpte dök upp igår i butik och var enligt utsago oprovad. Viktigt. :)

Ska lägga upp lite mer bilder snart, just är det tydligen min uppgift att färdigställa en pärlplatta av en groda.........Pang tillbaka i verkligheten :)

Pärlplattebyggande ger perspektiv på vad som är viktigt i olika skeden i livet.:D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...Lebisch you are the man :cigar:, fy faen vad sugen man blir på en sådan och inte någon gammal Camel :D. Men var sak har sin charm, stort GRATTIS Leben och jag ser framemot att få klämma på den vid nästa KS fest ;)
 

Bodén

Panerai
Så fö-re-bannat vacker klocka. DD är verkligen en sjukt mångsidig pjäs som inte riktigt får den uppmärksamhet den förtjänar.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Först ska ett stort tack riktas till Spencer66

Under dagens lunch råkade jag nämna att jag är sugen på roseguld. Livsfarligt när Spencer sitter mittemot.......:)

Helt plötsligt har jag köpt en ny Rolex DD Everose. Helt magisk klocka. Håll till godo:

null_zpsc6e16443.jpg


null_zps02218545.jpg


null_zps9e93d65f.jpg


null_zps17a5aeb9.jpg


null_zpsff0e971f.jpg


null_zpsba17ec5c.jpg
Galet! Heeelt galet! Grattis till den!!
Jag brukar ju slänga ut en fråga om lunchsällskap då och då. Jag kommer ALDRIG våga äta lunch med Spencer...
 
Topp