Var ska du?
Oviksfjällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var ska du?
Oviksfjällen.
Tråkigt att man inte postat tillräckligt för detta eminenta evenemang. Önskar alla en riktigt trevlig kväll!
Har nu sålt av en hel del klockor och känner att jag inte riktigt har någon klocka jag kommer att vilja ta med på GTG, känns lite dumt att dyka upp utan klocka men min förhoppning är istället att kanske få splasha lite cash och köpa en på plats, idiotiskt eller?
Jag försöker förstå varför du flippade den förmodligen vackraste Heuer'n jag sett och som gjorts?
Jag kan hålla med dig i det du skriver, men nu måste jag prioritera lite
![]()
Har nu sålt av en hel del klockor och känner att jag inte riktigt har någon klocka jag kommer att vilja ta med på GTG, känns lite dumt att dyka upp utan klocka men min förhoppning är istället att kanske få splasha lite cash och köpa en på plats, idiotiskt eller?
Kommer du klocklös får du sitta utanför och kolla på.
Jag var rädd för detJag kanske får boka av om jag inte hittar en lämplig klocka
![]()
Haha ta på dig en klocka och dyk upp förfan grinolle!!![]()
Jag får köpa en indisk Favre-Leuba och dyka upp![]()
Danny Wellington
Riktigt bra! Min exp2 kommer att ha ett fördelaktigt pris exklusivt för deltagarna om den inte säljs innan fredagHar nu sålt av en hel del klockor och känner att jag inte riktigt har någon klocka jag kommer att vilja ta med på GTG, känns lite dumt att dyka upp utan klocka men min förhoppning är istället att kanske få splasha lite cash och köpa en på plats, idiotiskt eller?
Någon som sitter på en Panna 44mm med 1950-boetten, helst automat så att det är rätt tjocklek?
I så fall ber jag de ödmjukaste att ta med den!