• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu smäller det. Ny viktig information!

Samtliga som jag har bett att få bekräftelse ifrån har jag nu haft kontakt med och sammanställt gästlistan, perfekt!

Som sagt så kommer mer information i PM framöver. Av uppenbara skäl så diskuteras inget av det som framgår av den informationen i den här tråden.

Mvh
A

Denke
Kan glädja dig med att det kommer att bli en jäkligt trevlig vistelse för dig här i fjällen, har dumpat 2,5dm senaste dagen :D

Faen va gött! Af Sjodahl är klar för Gtg Sthlm Tour! Hade gråtit floder av krokodiltårar ifall jag missat denna.

Passar på och lägger in önskemål på att någon några tar med sina G/S GMT Klockor. Gärna dom med bronstavlan sitter väl på 16713. Och så 16753 med nipple dial, både Rootbeer och den som kallas Tigeröga.

Kommer bli kul att träffa både gamla och nya medlemmar :D. Syns och hörs 28 feb. Gubbs!

Tjena!

Ingen information är utskickad än. Fått lite mail från folk som trott att de har missat PM eller liknande men så är inte fallet.

Ett PM med allt ni behöver veta kommer inom kort. Om ni har andra frågor eller liknande så är det självklart bara att ta kontakt med mig.

Trevlig alla hjärtans dag,
A

Har nu sålt av en hel del klockor och känner att jag inte riktigt har någon klocka jag kommer att vilja ta med på GTG, känns lite dumt att dyka upp utan klocka men min förhoppning är istället att kanske få splasha lite cash och köpa en på plats, idiotiskt eller?

Har nu sålt av en hel del klockor och känner att jag inte riktigt har någon klocka jag kommer att vilja ta med på GTG, känns lite dumt att dyka upp utan klocka men min förhoppning är istället att kanske få splasha lite cash och köpa en på plats, idiotiskt eller?

Jag försöker förstå varför du flippade den förmodligen vackraste Heuer'n jag sett och som gjorts?

Jag försöker förstå varför du flippade den förmodligen vackraste Heuer'n jag sett och som gjorts?

Jag kan hålla med dig i det du skriver, men nu måste jag prioritera lite :)

8125189592.jpg

Någon som sitter på en Panna 44mm med 1950-boetten, helst automat så att det är rätt tjocklek?

I så fall ber jag de ödmjukaste att ta med den!

• Like
Reactions: K-S
Riktigt bra! Min exp2 kommer att ha ett fördelaktigt pris exklusivt för deltagarna om den inte säljs innan fredag:)

Tillbaka
Topp