• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyårsklockan 2023-2024

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Gott nytt År KS! Vad bär ni idag? Själv inleder jag med Explorer 2 till skidåkningen, återkommer senare med eftermiddagsklockan
1000021221.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag börjar med Buler, mest för att påminna mig om att den ska få extra vård och omsorg av en urmakare under året som kommer. Tror dock inte att den får följa med över tolvslaget, men eftersom det bor en revolutionär i mig, kanske det är den mest udda klockan som jag ska bära bland alla påfåglar?

1F175E3A-4C54-4C05-BF43-FE18BC4BF1D5.jpeg
 

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Dagen har körts på med nya favoriten.
IMG_9454.jpeg


Insåg precis att det är första året jag inte har någon liten dressare så tror det får bli lite hädelse och att Santosen får funka till smoking (ja eller så kan ju G-shocken få göra det).
IMG_8052.jpeg

Gott nytt på er! Ser fram emot ett nytt roligt klockår! Har redan planerat börjat med lite försäljning och nyinköp nästa vecka 🍻
 
Topp