• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny annonsplattform på KS

Problemet med denna typ av annonser är att så snabbt de tas bort så ploppar de upp från nya konton. Snudd på hopplöst krig för annonsnätverken och publicisterna. Enda lösningen är att konstant städa eller att sluta upp med nätverksannonser.

Iom bovarna bara betalar för de visningar som de får så bär det sig fortfarande att sätta upp nya annonser.

En lösning för mediabyrån kan kanske vara att whitelista de man faktiskt vill ha snarare än att blacklista de som är fel. Det blir dock ett jäkla jobbigt manuellt jobb för någon. Jag hade satsat på det samtidigt som jag jagat annonsörer som betalar för att ligga direkt på sajten. Det är dock både svårt och kostsamt. Dvs enbart använt nätverksannonserna som utfyllnad för riktiga annonsörer.

Troligtvis svårt att genomföra just nu. Få annonsörer lär vara intresserade av att skriva nya annonsavtal i tider som dessa.

Nu börjar jag tyvärr med ad-blocker tills dessa ryska bedrägeri-annonser är borta. Känns inte ok faktiskt.
FA35F1EB-B0D1-40D2-B5D7-C675D5712545.jpeg

Den här var ny för mig. Ny rysk domän också. Mer imponerad av ukrainarna än KS mediebyrå om man säger så.

845DCE83-7E1A-4CA1-832C-42F72EDCAFDE.png

tack vare denna fantastiska länken jag gjorde nu £90.000kr på den här dagnatten.
Fick aldrig den reklamen innan men idag kom den
Screenshot_20200419-200626.png

tack vare denna fantastiska länken jag gjorde nu £90.000kr på den här dagnatten. Hellt chokad min fru var när parrkerade Ferrari på uppfartingen!

tack vare denna fantastiska länken jag gjorde nu £90.000kr på den här dagnatten.

tack vare denna fantastiska länken jag gjorde nu £90.000kr på den här dagnatten. Hellt chokad min fru var när parrkerade Ferrari på uppfartingen!

Det där är tiny pengar i sammanhanget.
Hej mitt namn är Kevin Richardson och var juridiskt ombud äta Clive Tripeiro som var oljeshejk här i Förenta arabemiraten. Han har nu gått iväg och den enda släkting vi lyckas hitta är du.
Jag är i stor behov snabbt föra över hans förmögenhet och behöver dina kortuppgifter för att kunna göra det. Allt som tar är att kostnaden för mina tjänster motsvarande 120 Usd täcka över innan. Om du vänligen skickar dina kortuppgifter så kommer du därefter få 12 Billion dollar på din konto. Tax fritt.
Bäst önskningar
K. Richardson

Det där är tiny pengar i sammanhanget.
Hej mitt namn är Kevin Richardson och var juridiskt ombud äta Clive Tripeiro som var oljeshejk här i Förenta arabemiraten. Han har nu gått iväg och den enda släkting vi lyckas hitta är du.
Jag är i stor behov snabbt föra över hans förmögenhet och behöver dina kortuppgifter för att kunna göra det. Allt som tar är att kostnaden för mina tjänster motsvarande 120 Usd täcka över innan. Om du vänligen skickar dina kortuppgifter så kommer du därefter få 12 Billion dollar på din konto. Tax fritt.
Bäst önskningar
K. Richardson
Ganska bra ändå

Tillbaka
Topp