Tråkigt nog finns det väl bara ett extra hål på Micro adjustment. Stör detta dig ?Ja den sitter perfekt jag har 17,5 cm omkrets
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkigt nog finns det väl bara ett extra hål på Micro adjustment. Stör detta dig ?Ja den sitter perfekt jag har 17,5 cm omkrets
Nej för mig räckte det, fin klocka för pengarna,Tråkigt nog finns det väl bara ett extra hål på Micro adjustment. Stör detta dig ?
Mycket fin! Har du denna själv?Seiko Prospex MAS SBP 147j eller 149j
![]()
![]()
147j har jag sålt men 149j har jag kvar och är riktigt nöjd med. Bär den oftastMycket fin! Har du denna själv?
Riktigt fin må jag säga! Fick du till sizen på handen ordenligt?147j har jag sålt men 149j har jag kvar och är riktigt nöjd med. Bär den oftast![]()
En eller två länkbitar togs bortRiktigt fin må jag säga! Fick du till sizen på handen ordenligt?
Har du KOD?Du har 100 pund rabatt på cw just nu med kod. Själv hade jag väntat till julrean då är det billigt som ngn tidigare påpekade i tråden.![]()
100LOUPE23Har du KOD?
Funkar inte längre..100LOUPE23
120LOUPE23 kanske funkar?Funkar inte längre..
Är dock vääääldigt sugen på en CW nu.. största anledningen förutom att den är snygg är att man kan ändra size på länken utan några tools en varm sommardagFör mig hade jag nog gått på en Longines eller Oris
Oris aquis eller Longines hydroconquest. Några tusenlappar till och så hade jag kört på en Longines Legend Diver.
Ska funka tom julafton. Fick mailet idagFunkar inte längre..
Det löste sigSka funka tom julafton. Fick mailet idag
CW är coola! Bara att köra på det du är sugen på så blir det aldrig felÄr dock vääääldigt sugen på en CW nu.. största anledningen förutom att den är snygg är att man kan ändra size på länken utan några tools en varm sommardag
Bilder@fozec fick hem min spb143 idag - wow. Tavlan är otroligt levande iom sunburst och klockan känns helt given på handleden.
Under morgondagen
Mmm MAS är så snygg! Hade lätt kört på en sån i den prisklassen för dykare, alt en skx007 eller skx013 o 10k i skumtomtar!Seiko Prospex MAS SBP 147j eller 149j
![]()
![]()
Mycket klocka för peng. 70 timmar gångreserv är braMmm MAS är så snygg! Hade lätt kört på en sån i den prisklassen för dykare, alt en skx007 eller skx013 o 10k i skumtomtar!
Jag är lite svag för Seiko och deras QC. Blivit bättre ?Mycket klocka för peng. 70 timmar gångreserv är bra
Mmmm like it !Som många har nämnt tidigare kan jag med gott samvete fortsätta hissa CW. Otroligt nöjd med denna C60 dykare. 600 m och håller tiden +3 sek/24h. Länken är underbart skön och funktionell med "on the fly" justering och quick release för smidigt bandbyte. Inhandlad under förra årets Januarirea till ca 25% rabatt och således en bra bit under 13000 kr.
Kan nämna att lumen är det inget fel på heller.
![]()
![]()
SPB143 är riktigt bra. De andra 62MAS varianterna likaså.Har du en sådan ? Har kikat på den en hel del.
Köp 5st San Martin
Problemet med San Martin är att deras QC inte är den bästa. Har ägt ett par och alltid haft problem med dessa..