• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka med klassisk design.

En Bambino?
ER2400BW-9.jpg
 

K-S

Rolex
2-Faktor
varför klottrar du här, skriv i pm om du har något att säga.
Mitt namn är så lik ditt, tror du folk inte ser skillnaden eller vad är det som försiggår här?
Är du trögfattad? För att undvika missförstånd kring "goodguy" och andra trådar bör nick här inte vara för lika varann, om dessutom en admin och forums-ansvarig påtalat detta, vad e då ditt problem?

@Denke
@Spencer66
 

strider

Panerai
Skärp dig, var trevlig mot de som vill hjälpa dig! Jag kom med ett enkelt tips och det stod inget SEK-pris i den länk du bifogade.
grejen är att jag inte ens tror att du kollade på klockan du skre
Är du trögfattad? För att undvika missförstånd kring "goodguy" och andra trådar bör nick här inte vara för lika varann, om dessutom en admin och forums-ansvarig påtalat detta, vad e då ditt problem?

@Denke
@Spencer66
Hur kan man missförstå ''goodguy'' , har jag någon bild? har jag lika många inlägg som dig? antar att du är IQ befriad, en idiot med rolex i handen är som en smal kille med magrutor.
Väx upp..
 

K-S

Rolex
2-Faktor
M
grejen är att jag inte ens tror att du kollade på klockan du skre

Hur kan man missförstå ''goodguy'' , har jag någon bild? har jag lika många inlägg som dig? antar att du är IQ befriad, en idiot med rolex i handen är som en smal kille med magrutor.
Väx upp..

En idiot? Rolex i handen, trodde man hade den på armen :facepalm: ? Magrutor på smal kille? Fan du är en riktig tangentbords-krigare asså! Sköjare!
 
Senast ändrad:
grejen är att jag inte ens tror att du kollade på klockan du skre

Hur kan man missförstå ''goodguy'' , har jag någon bild? har jag lika många inlägg som dig? antar att du är IQ befriad, en idiot med rolex i handen är som en smal kille med magrutor.
Väx upp..

En ganska knagglig start på ditt KS-medlemsskap du ordnat med ditt, i mitt tycke, trista uppträdande. Taggarna utåt känns det som. Vissa kallar det troll.

För din info så tittade jag på klockan innan jag postade ett svar till dig. Jag tyckte det var en fin dressare och ansåg att ditt letande kanske inte behövde bli så långvarigt. Sen att jag missade priset, ja, my bad.
 
  • Like
Reactions: K-S

strider

Panerai
En ganska knagglig start på ditt KS-medlemsskap du ordnat med ditt, i mitt tycke, trista uppträdande. Taggarna utåt känns det som. Vissa kallar det troll.

För din info så tittade jag på klockan innan jag postade ett svar till dig. Jag tyckte det var en fin dressare och ansåg att ditt letande kanske inte behövde bli så långvarigt. Sen att jag missade priset, ja, my bad.
Det var inte därför jag gav dig en sådan respons, responsen fick du pga att du pallade nämna min nick och återigen gå OT.
Så jag tror att du skrev den som rekommendation bara för att kunna följa upp med en kommentar ang mitt nick.
 
Topp