• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka med klassisk design.

K-S

Rolex
2-Faktor
:arghh::baby::facepalm::facepalm:
Det var inte därför jag gav dig en sådan respons, responsen fick du pga att du pallade nämna min nick och återigen gå OT.
Så jag tror att du skrev den som rekommendation bara för att kunna följa upp med en kommentar ang mitt nick.


Eh? Du är ny på ett forum. Du har fått PM från ledningen avseende ditt nick. Jag undrar vem det är som är idiot...
 
Sluta kasta skit och prata klockor istället. Båda två.
Gamla Omegor dräller det av på de flesta säljplatser. Enorma mängder producerades på 50, 60 och 70-talet, nästan som Rolex.
Du lär hitta din klocka om du söker lite och har uppgifter om den referens du föredrar.
En köpesannons här på KS är inte fel.
Lycka till!
 
Det var inte därför jag gav dig en sådan respons, responsen fick du pga att du pallade nämna min nick och återigen gå OT.
Så jag tror att du skrev den som rekommendation bara för att kunna följa upp med en kommentar ang mitt nick.

Det här kan ältas i all oändligthet då du verkar släpa efter i tänket.

Innan jag ignorerar dig så måste jag dock säga att du har fel i allt. Låt mig förklara varför.
Jag läste din trådstart och svarade på den. Fortsatte sedan vidare i tråden och såg kommentater angående ditt användarnamn och gav dig en enkel lösning. Krångligare än så är det inte. Jag hade kunnat skita i nick-debatten men eftersom jag antog att du var ny här på KS (med få inlägg) så ville jag vara schysst och föreslå en lösning på det "problemet" för att du skulle slippa det abret. Jag borde ha förstått bättre.

Hoppas du finner klockan du söker.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vad tycker ni om denna?

Njä...tycker namnet påminner för mycket om Vacheron Constantin, och skulle kännas som att gå omkring med ett plagiat, tycker du skall gå på någon gammal Longines eller någon gammal Omega, har du bara tålamod så finns det massor av klockor där ute som uppfyller dina kriterier!!!
 
Topp