Välkomna alla lurkers och flurkers....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej alla!
Efter att ha hängt här lite då och då så var det nu dags att bli medlem. Jag är en 21 år gammal studerande grabb från Göteborgstrakten som särskilt gillar Longines klockor och drömmer om att en dag få äga andra mästerverk av bl a patek Philippe och rolex. Hoppas att få lära mig massor av er veteraner!
Snyggt med Julkänslan på natot, plockas upp fint i visarna! och välkommen till KSHallå! Har nu gått med här i Klocksnack för att dela med mig lite efter att ha hittat mycket matnyttig information för mitt nyupptäckta klockintresse! Runt de fyrtio, Stockholm, och är just nu inne på sköna klockor från tidigt/mitten av sjuttiotalet. Eller äldre mögel.
Firar i dag första advent med att ersätta originallädret med sprillans nytt Natoband på min lill-speedy.
Hej, Spencer har gjort mig till en kaninkung
Välkommen!Var ju ingen bild med på den tidigare presentationen så den kommer här istället.
![]()
Hej på er!
Ny här, som en hel del andra i tråden!
Jag har väl varit intresserad av klockor sen jag började knega! Köpte min första klocka 1998 för min första lön. En Certina DS för 4K.
Har egentligen alltid velat ha en Rolex Submariner 16610. 2005 köpte jag min Breitling SuperOcean på Stjärnurmakarna, det var en speciell känsla med att köpa nytt! Jag är jävligt trögstartad men i mars 2013 köpte jag äntligen den jag trånat efter alldeles för lång tid.
Är sjukt nöjd, men känner att det väckte något inom mig som vill ha något nytt snart igen
Blev medlem idag, men trivs riktigt bra här redan. Verkar vara en skön stämning här!
Tack för mig,
Mvh Roothen
![]()
Var ju ingen bild med på den tidigare presentationen så den kommer här istället.
Eeeeeh hej, vad är det som ligger längst bak till vänster????
Välkommen!
Vad är det för spännande dykare längst bak till höger?
Helt korrekt. Beatern.En steinhart?![]()
Välkommen! Den där var riktigt cool![]()
Tack för mig och ett riktigt trevligt forum / Kalle