• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tjena,

Utlandsboende medelålders man här vars klockintresse startade för kanske tio år sedan. Har hängt lite på forumet och läst men inte skrivit så mycket innan men tänkte att en presentation kunde vara på sin plats innan jag blir lite mer aktiv.

Har bara ett par ur hittills men på sikt blir det nog fler. Har snöat in mig lite på Vacheron men det finns så många andra intessanta märken och modeller där ute. Får se vad det blir nästa gång. En Daytona i vit guld på Oysterflex ligger högt på önskelistan eller kanske en Calatrava. Om man får drömma lite vore det inte heller dumt med en VC Overseas Tourbillon Skeleton. Det skulle nog i så fall bli min sista pjäs!

2025-01-21 13.02.11.jpg

Fruns klocka fick smyga in på bilden också, då den annars mest ligger och skräpar i en låda.

Tillbaka
Topp