Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kommer aldrig kunna njuta av en klocka som har kostat så mycket och inte ens har orginalboxen.
Jag vet att klockan är äkta men pröjsar man 15k på en klocka så vill man ändå ha beviset ifrån omega. Sedan vet man ju aldrig om den kanske har varit stulen? Känns la lite tråkigt.
Ja det kom jag på efter. Men what ever. Tur att det finns något som heter öppetköp. Tråden kan stängas och tas bort.
Ja det kom jag på efter. Men what ever. Tur att det finns något som heter öppetköp. Tråden kan stängas och tas bort.
Nu har jag fått typ 3 pms om att jag borde lämna tillbaka den för att den inte har något intyg. Så jag drar till butiken imån! Men tack för alla svar! Jag kommer aldrig kunna njuta av en klocka som har kostat så mycket och inte ens har orginalboxen.
Öppet köp är ett privilegium, inte en rättighet.Ja det kom jag på efter. Men what ever. Tur att det finns något som heter öppetköp. Tråden kan stängas och tas bort.
Ingen kommentar om ditt inlägg men SATAN vilken snygg Avatarbild du har!!!;-)Har Jälmers öppet köp?
Ingen kommentar om ditt inlägg men SATAN vilken snygg Avatarbild du har!!!;-)
Jag vet att klockan är äkta men pröjsar man 15k på en klocka så vill man ändå ha beviset ifrån omega. Sedan vet man ju aldrig om den kanske har varit stulen? Känns la lite tråkigt.
Jag fick med ett intyg ifrån dom där det står att klockan är äkta. Men vågar man lita på deras intyg? Eller hur kan man få tag på ett riktigt intyg ifrån omega?
Så du tror att den är äkta då?![]()
Jag litar på min klockhandlare och jag vet vad jag har köpt.
Och även om den är äkta så vill jag faktiskt ha bevis ifrån omega på det.
Jag vet att klockan är äkta men pröjsar man 15k på en klocka så vill man ändå ha beviset ifrån omega.
Jälmers tillämpar bytes/returrätt.
Dvs köpa en annan klocka eller få tillgodokvitto.
Ville man inte ha klockan så varför köpa den?
Säger Daniel att den är äkta så kan man lita på detta.
Duger inte det så kan man skicka den till Omega i Schweiz för service så får man garanterat veta om den är äkta eller ej. Kostar runt 5000 kr och tar ca 2-3 månader.
Det kan ju vara en oäkta kopia.![]()