Bonumm
Silver
Ja, det kan du ha rätt i.Står inte alla visningsex på 14.10?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det kan du ha rätt i.Står inte alla visningsex på 14.10?
Fanns kvar senast igår på NymansBåde kroms och nymans hade rootbeer i fönstret någon vecka innan jul, som gick att köpa. Vet inte hur över list den faktiskt säljs för? Begärda priser på C24 är ju lite missvisande
Ah! Så kan det vara. Fast det är nog inte heller omöjligt att det är riktiga klockor här.Är du säker på att det inte var ett visningsur, dvs ett ur utan urverk? De har ju sådana att visa upp.
Ah ok! Jag har ingen koll på GMT. Spanar efter Explorer som jag inte sett hittills.Inte jätteovanligt att tex rootbeer finns någon gång då och då
Är det någon jag ska ha extra span på? Jag befinner mig i Brasilien och den orten jag besöker är inte den mest centrala. Min erfarenhet är att sportklockor säljs ganska snabbt om de är större städer. Här på vischan och med tanke på den Brasilianska ekonomin så kanske det kan dyka upp saker även om man inte är där och spanar varje dag.Inte jätteovanligt att tex rootbeer finns någon gång då och då
sägs ju att där finns sportstål hos varje ad i brasilien pga dom höga priserna på rolex därÄr det någon jag ska ha extra span på? Jag befinner mig i Brasilien och den orten jag besöker är inte den mest centrala. Min erfarenhet är att sportklockor säljs ganska snabbt om de är större städer. Här på vischan och med tanke på den Brasilianska ekonomin så kanske det kan dyka upp saker även om man inte är där och spanar varje dag.
Jag har spanat in på ett ställe och där har det funnits 2/3 av gångerna. Priserna är höga men jämför jag priset på rolex brasilianska hemsida med den svenska och den växlingskursen jag får så blir den 5000kr dyrare att köpa i Brasilien (Sea Master). Så det bli någon procent men inte överdrivet om det är omöjligt att få tag på den annars.sägs ju att där finns sportstål hos varje ad i brasilien pga dom höga priserna på rolex där
stämmer det?
pratar vi rolex eller omega nu? hahaJag har spanat in på ett ställe och där har det funnits 2/3 av gångerna. Priserna är höga men jämför jag priset på rolex brasilianska hemsida med den svenska och den växlingskursen jag får så blir den 5000kr dyrare att köpa i Brasilien (Sea Master). Så det bli någon procent men inte överdrivet om det är omöjligt att få tag på den annars.
Hahaha potato/tomatovad
pratar vi rolex eller omega nu? haha