Kul med lite nytt! Kikar in så fort tid finns![]()
Du är välkommen in..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul med lite nytt! Kikar in så fort tid finns![]()
Och där la jag en beställning...Hallå i sommar värmen....
Här sitter jag och knåpar ihop en ny webshop när solen skiner... klockor är ett gift
Gripenbro.se heter shopen och där säljer vi Klockor & Tidlösa Accessoarer....
Tror ni känner igen lite klockor som jag visat här på forumet
Välkomna in och hoppas ni tycker om den
MVH
Peter
Tackar... skickas imorgonOch där la jag en beställning...
Tackar Jocke... det är bara att komma in och handlaDet var på tidenFin och enkel sida, bra jobbat!
Såg att jag missat det men tror att det är för sent att redigera i posten nuSnyggt, tips: gör en riktig länk i första posten!
Och där la jag en beställning...
Ja - mu ha ha haMen fan då! Knep du det bleka insert:et?
Damn you!
Ja - mu ha ha ha![]()
Etablera kontakt... jag ska inte på en date - jag ska ha ett blekt insert till min 1680Jag hade ju redan etablerat kontakt.
Bara så du vet så passar den inte på en OQ.
![]()
Syns det![]()
Ahh inte lätt att lära gamla hundar nyttVar ju lätt att se på hur du fotograferat klockorna![]()
Tackar.. Tidlösa Accessoarer är ett vitt begreppGrymt clean sida och coola prylar! Gillar att Du klassar Donkey Kong som en "tidlös accessoar" också...![]()
Tack..Toppen! lycka till med sidan och verksamheten
TackKul! Ser bra ut Peter, lycka till!
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Tack..Toppen! lycka till med sidan och verksamheten