Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fulsnygg...tavlan känns obalanserad, stor och tom. Lite som en tom hockeyrink. Men den kanske upplevs som mer balanserad IRL...
Bra analys.Inte många rätt. Hade det stått certina på tavlan hade alla kräkts på den. Kejsarens nya kläder. Större index bort med datumet och mer balans på krona + ring så... Men då hade det ju varit ett annat ur.
Bra analys.
Fast, är inte det största misstaget att skippa det som definierar en Fathoms ändå - det karaktäristiska bezel-insertet?
Ah, förklarar saker. Kostar originalet tre arbetarårslöner idag?
Håller med om allt, vill bara ändra fulsnygg till ful.
Förmodligen jefligt dyr oxå. Minst ett gäng proletärlöner...Måste revidera, den var bara jävla tokful och trist!
Jag håller med här. Den ser lite för nätt och elegant ut för att vara en dykare. Och som andra före mig har anmärkt på - index för små och visarna var rätt trista och oklassiska med...Gillar den inte så mycket, tycker Bezeln är för tunn och urtavlan för stor och tom.
Den är lite rolig då de nu valt att släppa en homage till en ful dinka. Verkar även vara så att den enda man kan bära upp, dam 38 mm, endast kommer i damfärger...
Davvan skit i oss och köp den bara - var en man och stå för din åtrå![]()
Klart jag ska...om den är värdig efter en hands-on upplevelse......en fin bild kan lura vem som helst......dock gillar jag vad som presenterats. Jag gillar mest att bråka i allmänhet...det är så jäkla hålla handen och lägereldsmys numera när de riktiga bråkstakarna blivit en del av palissadpatronaget.....gör vad jag kan för att väcka lite ont blod![]()
Edit: SläppasHöjdpunkten av vad jag sett släpas på Basel i år!
/ John R