• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya BP FF....

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Klart jag ska...om den är värdig efter en hands-on upplevelse......en fin bild kan lura vem som helst......dock gillar jag vad som presenterats. Jag gillar mest att bråka i allmänhet...det är så jäkla hålla handen och lägereldsmys numera när de riktiga bråkstakarna blivit en del av palissadpatronaget.....gör vad jag kan för att väcka lite ont blod :)
Och det bästa sättet att röra om i grytan är ju att posta en bild på en uppenbart ful klocka - och sen skriva att den är det bästa som hänt sen skivat bröd :smug:
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Och det bästa sättet att röra om i grytan är ju att posta en bild på en uppenbart ful klocka - och sen skriva att den är det bästa som hänt sen skivat bröd :smug:

Det är ju så det brukar heta. Bomba media med något som är obskyrt.... Så man kan motivera sitt val.....Skivat bröd har i alla fall verkshöjd jämfört brunt gummi....
 
Topp