100% i vinst, borde man?Nej! Mycket bra! Iof svart tavla. Vit borde gå för 50 tkr till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
100% i vinst, borde man?Nej! Mycket bra! Iof svart tavla. Vit borde gå för 50 tkr till!
Ja vill man flippa går det helt klart tjäna en hacka. Men jag vill bara ha min...ogillar folk som tränger sig i kön100% i vinst, borde man?![]()
Mm. Vad är grejen med att det är alltid folk som inte vill ha klockan som får klockan först...Ja vill man flippa går det helt klart tjäna en hacka. Men jag vill bara ha min...ogillar folk som tränger sig i kön![]()
Mm. Vad är grejen med att det är alltid folk som inte vill ha klockan som får klockan först...
Mm. Vad är grejen med att det är alltid folk som inte vill ha klockan som får klockan först...
Hur långt bort bor du? Förmodar att du får vänta länge så du kanske kan börja vandra nuJag har nu ställt mig i kön på kroks ur,ngn som vet om dom kan skicka den när den dyker upp eller måste man hämta ut den i butik?,jag bor en bra bit ifrån..
Haha troligtvis jag bor i skåne..Hur långt bort bor du? Förmodar att du får vänta länge så du kanske kan börja vandra nu.
Då behöver du nog inte börja gå än iafHaha troligtvis jag bor i skåne..
Nog Ingen som vet?,två år trodde dom..Då behöver du nog inte börja gå än iaf
Hur länge får du vänta?
OkNog Ingen som vet?,två år trodde dom..
Vart?Ska hämta min imorgon........ ;-)
165 000kr om man ska tro hemsidan.Hörde av en vän att Luxury watches tydligen har nya Daytonan hemma... vet dock inte hur mkt dem skulle ha för den
Svårt att sälja den när de tar 60k+ extra för denHörde av en vän att Luxury watches tydligen har nya Daytonan hemma... vet dock inte hur mkt dem skulle ha för den
165 000kr om man ska tro hemsidan.
Åh fan! Ja, då förstår jag att den inte blivit såldSvårt att sälja den när de tar 60k+ extra för den![]()
Haha. Helt galet!Såg den med vit tavla i Tokyo hos gråhandlare idag...pris..ca. 209 000 sek!
Helt orimligt alltså...
Nån som vill tjäna en hacka kan ju alltid kränga till Japan...
har du väntat länge?Bergströms Gbg.....![]()
Mycket vacker!Keeper!
![]()
Bilder...?Bergströms Gbg.....![]()
Grattis! Något avundsjuk..![]()
Väntat sen den släpptes i Basel ungefär.... ingen mästerfotograf men här en ett bildbevis iaf
Denna ska behållas läääääänge..... typ alltid
Trevlig kväll alla glada!