finnirgens
Silver
Eftersom jag gillar datumbubblan så är valet enkelt, nya SD:n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ökade inte tillräckligt i värde första 3 dagarna=FLIPP. @niclashillÄr det därför du sålde efter tre dagar....
Den ökade inte tillräckligt i värde första 3 dagarna=FLIPP. @niclashill![]()
3. Om du inte förstod det så var jag högst ironisk.
Men åter till fakta: 1. den flippades inte efter tre dagar. 2. Den behöll sitt värde.
Jobbar du som dykare?Deepsea, men funderar även på att komplettera med en sd43 när det börjar bli lite lättare att komma åt dem![]()
4. Och jag gjorde en smiley först. Vill du fortsätta?3. Om du inte förstod det så var jag högst ironisk.
Eftersom nya SD är gigantisk så lär ingen missta den för Subbens perfekta proportioner..Gillar inte att nya SD har bubbla. Nån kan ju tro att det är en simpel sub. Röstar på Deepsea.
Subben har perfekta proportioner, förutom datumbubblanEftersom nya SD är gigantisk så lär ingen missta den för Subbens perfekta proportioner..
Yepp, du oxå?Jobbar du som dykare?
Dessvärre inte, men kul att se dykarklockor i sitt rätta element.Yepp, du oxå?
Har varit med några gånger ner, inga dykdatorer då killarna på ytan håller koll på allt.Dessvärre inte, men kul att se dykarklockor i sitt rätta element.
Får de följa med ner under ytan i jobbet eller är det bara dykdator som gäller?
Grymt imponerad av er som har psyket för jobbet!Har varit med några gånger ner, inga dykdatorer då killarna på ytan håller koll på allt.
Var owg med en deepsea i 5 år, gillade tyngden i klockan, saknar det ibland bland mina mindre dinkor..En SD-tråd som jag helt missat!
Snälla, sluta skriv SDDS! Den heter Deepsea Sea-Dweller = DSSD!
Vilken du ska ha TS beror ju helt på vad du är ute efter. Vill du ha det största, bästa och vackraste tar du en DSSD!
Vill du har något mindre men fortfarande grymt snyggt och med datumbubbla tar du en SD.
Imponerande! Alltid coolt med klockor som används som tänkt.Har varit med några gånger ner, inga dykdatorer då killarna på ytan håller koll på allt.
En SD-tråd som jag helt missat!
Snälla, sluta skriv SDDS! Den heter Deepsea Sea-Dweller = DSSD!
Vilken du ska ha TS beror ju helt på vad du är ute efter. Vill du ha det största, bästa och vackraste tar du en DSSD!
Vill du har något mindre men fortfarande grymt snyggt och med datumbubbla tar du en SD.