• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Tudor Black Bay 79220N

Heritage serier är kanske lite billiga poänger. Det blir aldrig riktigt som originalet, MEN när Ro... Förlåt Tudor nu släpper sin svarta Black Bay (ref: 79220n) så kan jag bara vika mig och inse att hos den här gubben är det hjärta och inte hjärna som styr.
Det är en fantastiskt trevlig pjäs.
Med risk för att låta mer än nödvändigt stekig säger jag som det var: igår, när jag var på Harrods, provade jag den och föll pladask.
Istället för att försöka recensera så lägger jag bara en halvrisig WS och önskar alla en god avslutning på helgen.
image.jpeg

//Pastorn
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Enligt mitt tycke är den farligt nära gränsen att se för stor ut på dig men jag tycker du klarar dig precis.
Får man fråga om omkretsen på din handled? Är själv sugen på denna pjäs men är lite rädd för att den ska se för stor ut på mig.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Varför ens skriva något sådant? Är han nöjd med storleken och hur den sitter så kvittar det ju.
Ja om han är nöjd med storleken så spelar det ju ingen roll om vad jag tycker. Jag mest bara uttryckte mina egna farhågor att den ska se stor ut på mig.
 

newk15

Cartier
Enligt mitt tycke är den farligt nära gränsen att se för stor ut på dig men jag tycker du klarar dig precis.
Får man fråga om omkretsen på din handled? Är själv sugen på denna pjäs men är lite rädd för att den ska se för stor ut på mig.
Jag tyckte den var gränsfall på mig själv, men jag har taniga handleder. Den sitter dock flott då den är slät på baksidan och inte bygger så mycket.
 
  • Like
Reactions: Nic
Aha; förtydligande;
Jag köpte den inte. Den kommer att få vänta c:a 197km löpning ytterligare då ska bli en present t mig själv när jag sprungit 10.000 km. Jag tror det kommer att passeras runt första advent, så väntan är rimligt ( och det känns roligare att få köpa av en AD i Stockholm).
Ett skadat beteende (löpning i stor mängd) kanske kan botas med ett annat skadat beteende (köpa fler klockor än jag behöver) -vad tror KS? Är det rätt medicin?
//P
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
41mm kan även taniga handleder bära upp, om du nu ens har det. Omöjligt att se på det fotot. T.o.m datejust ser ut som en jätte i viss vinkel.
Inga problemas! Köp om du gillar! :)
 
Tittade inte på läder, fick bara prova på länk och känna på det underbara natobandet - riktigt härligt
 
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Aha; förtydligande;
Jag köpte den inte. Den kommer att få vänta c:a 197km löpning ytterligare då ska bli en present t mig själv när jag sprungit 10.000 km. Jag tror det kommer att passeras runt första advent, så väntan är rimligt ( och det känns roligare att få köpa av en AD i Stockholm).
Ett skadat beteende (löpning i stor mängd) kanske kan botas med ett annat skadat beteende (köpa fler klockor än jag behöver) -vad tror KS? Är det rätt medicin?
//P
Hur som helst så är du värd en belöning efter 10000km! Grattis!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Aha; förtydligande;
Jag köpte den inte. Den kommer att få vänta c:a 197km löpning ytterligare då ska bli en present t mig själv när jag sprungit 10.000 km. Jag tror det kommer att passeras runt första advent, så väntan är rimligt ( och det känns roligare att få köpa av en AD i Stockholm).
Ett skadat beteende (löpning i stor mängd) kanske kan botas med ett annat skadat beteende (köpa fler klockor än jag behöver) -vad tror KS? Är det rätt medicin?
//P
Alltså, förväntar du dig ett objektivt svar härifrån klockträsket där vi alla är mer eller mindre nedgångna i beroendet :woot: ???
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Aha; förtydligande;
Jag köpte den inte. Den kommer att få vänta c:a 197km löpning ytterligare då ska bli en present t mig själv när jag sprungit 10.000 km. Jag tror det kommer att passeras runt första advent, så väntan är rimligt ( och det känns roligare att få köpa av en AD i Stockholm).
Ett skadat beteende (löpning i stor mängd) kanske kan botas med ett annat skadat beteende (köpa fler klockor än jag behöver) -vad tror KS? Är det rätt medicin?
//P
Självklart, helt rätt tänkt! :)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
41mm kan även taniga handleder bära upp, om du nu ens har det. Omöjligt att se på det fotot. T.o.m datejust ser ut som en jätte i viss vinkel.
Inga problemas! Köp om du gillar! :)
41mm tycker jag inte är något problem för mina taniga handleder heller, jag kan bära klockor upp till 42-43mm utan problem.
Det är lugg-till-lugg måttet som är mer oroande för egen del, det är inte snyggt när bandhornen sticker utanför handleden enligt mig.
 
Topp