• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya visare till Speedyn.

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Höjde till 250 grader och ställde dem högt upp. Nu har dem stått i 15 minuter och har börjat att gulna (speciellt sekundvisaren). Åker in i 15 min till!
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Nu tror jag inte att jag kan få dem att matcha bättre, dem ska inte grillar mer iaf! Skiljer sig lite emellan varandra men jag tror att det beror på att det är olika mängder lysmassa på visarna :)
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:

McManaman

Cartier
Den här tråden är ju helt underbar :) Riktigt snygga klockor både före och efter, men framförallt dessa dårar som, trots att de nära på riskerar att bli utstötta av sina egna närmaste, ihärdigt och medvetet fortsätter med tokerierna :) Underbart!
Jag undrar dock, vad är det som gör att indexen gulnar på dessa klockor men inte visarna?
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Om nån har blivit inspirerad av baktråden så har jag nu ett set obakade visare till 60-tals Speedy referenser. Osäker på vilka reffar som hade dessa visare men 105.003, 105.012, 145.012 gissningsvis.
 
Topp