Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju riktigt bra det där!Nu tror jag inte att jag kan få dem att matcha bättre, dem ska inte grillar mer iaf! Skiljer sig lite emellan varandra men jag tror att det beror på att det är olika mängder lysmassa på visarna
Nu tror jag inte att jag kan få dem att matcha bättre, dem ska inte grillar mer iaf! Skiljer sig lite emellan varandra men jag tror att det beror på att det är olika mängder lysmassa på visarna
Blev ju riktigt bra det där!
Blev ju kalas
Då var de bakade visarna monterade. Helt ok resultat även om de kunde ha varit en nyans mörkare. Betydligt bättre än tidigare i alla fall! 400 spänn för visarbyte hos lokale urmakaren är också helt OK.
Aldrig någon som bakat tavlan och visarna på en FOIS? Borde bli en schysst "homage"