Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin ! Tittar på en sådan just nuColt II tycker jag är en underdog som är riktigt riktigt fin.
![]()
Detaljerna i tavlan osv är som vanligt outstanding.
Tror jag tar oskulden med en colt IIJag började med Aerospace och sedan Colt! båda mycket fina klockor.
Du ska inte ha en GMT:are då hehe, har en som mest ligger! PMTror jag tar oskulden med en colt II
Du ska inte ha en GMT:are då hehe, har en som mest ligger! PM
SureSkicka PM så får vi se vad du har
Bra val.Tror jag tar oskulden med en colt II
Paketöppning?Var nära att hugga en Colt för två sen.
Men istället dröjde det tills idag innan jag gav mig in i Breitlingträsket och B-1an känns som en schysst inkörsport.
![]()
Den där stod jag och tvekande på länge innan jag gick på Aerospace, har alltid tyckt att den är clean med sin ganska enkla bezel. Som ändå har alla funktioner.Min första lite finare klocka var en Breitling Shark. (lånad bild)
![]()
Ja men var för ivrig för att ta bilderPaketöppning?![]()
Breitling, ett fabrikat jag kommer äga nångång. Måste men det är en djungel för en rookie.
Vilken är den ultimata nybörjar bratten? Jag är standard KS:aren som sportat/sportar PO sub expy Aquaracer poormansgenta GS speedy7750 osv.