• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyckelringar, pins, iphoneskal?

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Som rubriken lyder, finns det att köpa via admin/ägare av forumet? Om inte är det någonting som har diskuterats att skapa för att sedan sälja? ( jag skulle gärna då va först på listan) Säg gärna till om det redan finns en tråd, har semester så är för lat för att leta.

Ha det!

/ MarkusA
 

LarsG

Ty internationalen åt alla lyckan bär!
Vi hade en tråd om det tidigare men det rann ut i sanden, synd tycker jag för intresset var stort och tryckeriet snudd på bokat, bara en tävling om de 12bästa bilderna som fattades


Jag har bra kontakt med ett tryckeri till vardags (stockholm), så om det blir av så har vi ett bra tryckeri iallafall.
Vi kan väl dra igång en tråd med intressekoll och bild inskickning. Jag menar intresset borde vara stort...
:)
 

Onelund

Rolex
Jag har bra kontakt med ett tryckeri till vardags (stockholm), så om det blir av så har vi ett bra tryckeri iallafall.
Vi kan väl dra igång en tråd med intressekoll och bild inskickning. Jag menar intresset borde vara stort...
:)
samma här, tryckeriet är inga problem,

problemet sist var ointresse från ledningen av någon outgrundlig anledning.

en fototävling
tryckeri
sälj
klart

ingen stor deal, men ett bra sätt att få in lite deg, om inte till KS så kanske till Barncancerfonden?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kul!
Men vill påminna om att vi i ledningen ska kontaktas innan det ens påbörjas en prototyp av vad det nu kan vara.

Om KS-loggan ska användas vill säga.
Som regel tar vi själv tag i merchandise, men är öppna för förslag.
 
Topp