• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyförvärv + fråga till alla OQ-ägare

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Måste säga att jag tycker tvåtonarna är liiite ballare än stålisarna. Framförallt tycker jag länken är snyggare.
Du har ju denna stålis med samma länk som tvåtonarna
a9e19ca7-aeab-4b80-986e-78585c17e673_zps7595b85a.jpg
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
De är sjukt fulsnygga de där. Tickandet brukar det mest vara den bättre hälften som stör sig på ;)
Grattis!
 

olivetti

Cartier
Grattis till en cool klocka och dom tickar så in i helvete högt på ren svenska det är ibland så man knappt kan sova när man har den på armen.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Grattis! Snygg tavla.

Apropå tickande så har jag ett par klockor som tickar så pass högt så jag måste ha dem i klocklådan på natten för att inte störas. Tänker främst på min Heuer Carrera. Tror det är Valjoux verk.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
SUPERDUPER GRATTIS! Min tickar då på som en gammal väckarklocka, och JA! det är jävligt störande, men det är också charmen med just denna Rolex modellen som känns som ett måste i varje mans klocksamling. Är också den enda klocka jag inte kan ha på armen när jag sover :D för att det bullrar från kudden. Som sagt j... snygg, då jag älskar blå urtavlor, min säger hej ;).

OQ1_zpsbbe033ae.jpg


OQ_zpsf87f21bd.jpg
 

Blackmore

Panerai
Verkligen schysst. Så "ren" och tidlös i sin design.

Denna och en DJ står fasligt högt upp på önskelistan. Men så var det det här med pengar då ...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grattis och välkommen till electro-klubben!

Jag måte ha fått ett tyst exempel av 17000-referensen, min tickar inte mkt högre än mina automatare. Blev lite "besviken" på att den var så tyst...
 
Topp