• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från Baselworld

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Tråkogt att fylla på en gammal tråd med 20+ sidor så slänger upp en ny.

Tudor smygstartade igår kväll, BB chrono!
IMG_0345.JPG


IMG_0344.JPG
 

Hirtius

Cartier
2-Faktor
Med risk för att vara en grinolle så undrar jag vad det var för fel på den förra tråden. Känns onödigt att köra två parallella spår.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jag uppskattar att det finns en ny tråd med faktiska släpp som inte är 20 sidor.

Undrar när de släpper Black Bay thinner-than-a-brick edition. Bb är en enormt fin klocka men när den sitter på handleden så lirar inte det blockiga caset och klumpiga länken riktigt :(
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Eftersom alla riktiga nyheter också kommer att dyka upp i den andra tråden - och bilderna på spekulationer kommer att bli färre - känns det lite dubbelt? Två trådar att hålla koll på? Som ändå på sätt och vis kommer att konvergera?
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Är också lite osäker om vi behöver två trådar, i så fall efter basel när allt är släppt? Men ja, är också lite osäker, var denna modell faktsikt bekräftad?
Ska man vänta ett par dagar med att diskutera nya klockor tills alla medverkande på mässan har släppt? Nej inte bekräftat, men bilden har läckt ut
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Ska man vänta ett par dagar med att diskutera nya klockor tills alla medverkande på mässan har släppt? Nej inte bekräftat, men bilden har läckt ut

Jag tror att just precis det här inlägget bekräftar varför denna tråd blir dubbel i förhållande till den andra som redan finns?
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Jag tror att just precis det här inlägget bekräftar varför denna tråd blir dubbel i förhållande till den andra som redan finns?
Okej, då lägger jag inte upp bilder på nytt som inte är 100% bekräftat. :) Som sagt, den innehåller nästa 20 sidor med spekulationer och allmän disskusion, lätt att navigera i? Nej. Överskådlig? Nej. Vill man inte läsa folk spekulationer sedan i höstas utan se nysläpp? Ja!
 
Topp