Vet ej, gissar på några hundra.Ja men blå sunburst är ju härligt! (Blivit lite småkär i min Padi pga den) Vad tror vi om prisskillnad på LE samuraj vs vanliga? Värt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej, gissar på några hundra.Ja men blå sunburst är ju härligt! (Blivit lite småkär i min Padi pga den) Vad tror vi om prisskillnad på LE samuraj vs vanliga? Värt det?
"CSG stands for Curved Sapphire Glass while HL above stands for HardLex"
Bättre bilder, fortfarande kassa men bättre.
Såg det, fullt logiskt."CSG stands for Curved Sapphire Glass while HL above stands for HardLex"
Jag snackade med dom nyss. Jag fick plats 7 och 8 (lurade i farsan att han behövde en också )Ring och prata med butiken! Kanontrevlig personal. De skulle få in 20 ex av varje typ (samuraj och turtle), men det var kö-system. Jag var nr. 9 på listan
Jag snackade med dom nyss. Jag fick plats 7 och 8 (lurade i farsan att han behövde en också )
Blev lite förvånad över det men han förklarade att vissa bara hade skrivit sig som intresserade. Jag bokade 2 stycken direkt.
Sen sa han också att de kanske redan kommer in i slutet av veckan
Tur att det är gratis att starta medlemskap på KS för fattigare blir man fort som medlem i alla fall!
GrattisKul! Har också bokat någon av dom, minns inte vilken. Samuraien tror jag Har nytt barn som väntas anlända under veckan så hoppas att den kan hålla sig lite till så att jag få till födelsedatumet på certet
Kan ju var kul för barnet när hen säljer klockan på sin tre veckors dagKul! Har också bokat någon av dom, minns inte vilken. Samuraien tror jag Har nytt barn som väntas anlända under veckan så hoppas att den kan hålla sig lite till så att jag få till födelsedatumet på certet
Kan ju var kul för barnet när hen säljer klockan på sin tre veckors dag
Grattis
Ja faktiskt så verkar det vara riktigt illa. Vet flera som är uppriktigt oroliga för digTror du att det kan vara så illa?
Kul! Har också bokat någon av dom, minns inte vilken. Samuraien tror jag Har nytt barn som väntas anlända under veckan så hoppas att den kan hålla sig lite till så att jag få till födelsedatumet på certet
Tre veckor... är Jaggis far till barnet flippas klockan innan kotten krupit ur sin morKan ju var kul för barnet när hen säljer klockan på sin tre veckors dag
Lyckas du med det måste de väl ändå bli en keeper?Kul! Har också bokat någon av dom, minns inte vilken. Samuraien tror jag Har nytt barn som väntas anlända under veckan så hoppas att den kan hålla sig lite till så att jag få till födelsedatumet på certet
Steve jobs reissue: SCXP041 m.fl
http://ascii.jp/elem/000/001/436/1436027/Var? När? Hur? (Allt jag hittar på google är på japanska)
http://ascii.jp/elem/000/001/436/1436027/
Google translate tippar på 10 mars release
Var? När? Hur? (Allt jag hittar på google är på japanska)
Var? När? Hur? (Allt jag hittar på google är på japanska)
EDIT: Hittade bättre fakta nu, efter lite mer googlande!
Jo, du tänker för mycket. Köp!Vet inte om jag skulle komma undan med en sån när jag pluggar data, skulle bli en riktig fanboy-varning.
Om man filosoferar lite över den så blir det också lite konstigt att köpa den: Det som gör den cool är att det är/var en extremt billig randomklocka som Steve Jobs bar på grund av att den var så enkel/simpel (nu antar jag här) och man kan tänka sig att han gillade den på grund av de värden av funktionalistisk minimalism den visade, något som återfinns i det han gjort senare... Att köpa den nu blir inte som en hyllning till klockans design utan snarare som en efterapning av Jobsan och att man vill visa att man gillar honom eller nåt. Någon som "fattar grejen" á la Jobs skulle snarare gå runt med en analog casio för 100 spänn. Jag kanske tänker för mycket på det här, klockan är snygg i vilket fall
Har den kommit ännu? Min kompis köpte en turtle från UK som jag fick kolla på igår, riktigt schysst är den!Jag snackade med dom nyss. Jag fick plats 7 och 8 (lurade i farsan att han behövde en också )
Blev lite förvånad över det men han förklarade att vissa bara hade skrivit sig som intresserade. Jag bokade 2 stycken direkt.
Sen sa han också att de kanske redan kommer in i slutet av veckan
Tur att det är gratis att starta medlemskap på KS för fattigare blir man fort som medlem i alla fall!
Har den kommit ännu? Min kompis köpte en turtle från UK som jag fick kolla på igår, riktigt schysst är den!
Den här!!!Ännu en specialare i Thailand. Denna gång en upplösning av en 90-tals Kinetic...
Såg att jag har missat samtal från dom. Så antagligen måste bara komma loss hemifrån nu. Inte lätt med 2v bebis hemmaHar den kommit ännu? Min kompis köpte en turtle från UK som jag fick kolla på igår, riktigt schysst är den!
Ännu en specialare i Thailand. Denna gång en uppdatering av en 90-tals Kinetic...
Den kommer inte än på 500 år, dock...Ännu en specialare i Thailand. Denna gång en uppdatering av en 90-tals Kinetic...
Inga specs eller? Hur stor? Hoppas dom är lika stora som originalen och att dom börjar tillverkas igen i olika färgerÄnnu en specialare i Thailand. Denna gång en uppdatering av en 90-tals Kinetic...
Vet inget mer än det inlägget från Seiko Thailand på IG. Verkar ju som det skall komma mer info imorrn.Inga specs eller? Hur stor? Hoppas dom är lika stora som originalen och att dom börjar tillverkas igen i olika färger
Tryckte "visa översätting" på deras IGSmutt! Men vad med texten till bilden, Google translate?
Blev ju jättebra.Tryckte "visa översätting" på deras IG