Blev otippat sugen på tonneau modellen....Nya Presage: http://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1702_01/index.html
The Presage Enamel Collection
SPB045
SRQ023 SBP047 SBP049
Priser från 1100 EUR till 2650 EUR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev otippat sugen på tonneau modellen....Nya Presage: http://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1702_01/index.html
SPB045
SRQ023 SBP047 SBP049
Samma här, märkligtBlev otippat sugen på tonneau modellen....
Nu har jag inte skrollar igenom tråden här, kanske finns bilder, men har det kommit någon bild på nya GS dykaren?
6R15 bestyckade 62mas inspirerade varianten. Helt ok tycker jag. Svart och blå variant.
Do want på dessa! Är lite intresserad av tonneaun, riktigt clean!Nya Presage: http://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1702_01/index.html
SPB045
SRQ023 SBP047 SBP049
Pepsirai!Från WuS. Nya Samuraivarianterna:
Tycker den var riktigt fin. Want!Pepsirai!
OuiÄr detta 6r15 varianten av 62mas?
Verkligen, jag äger ingen Seiko i dagsläget så det är verkligen ett bra tillfälle att införskaffa då och join the clubTycker den var riktigt fin. Want!
Från WuS. Nya Samuraivarianterna:
5 i Sverige för samuraj, gissar på det dubbla för 62MAS look a like med 6R.Finns det något ca pris på dessa ☺?
5 i Sverige för samuraj, gissar på det dubbla för 62MAS look a like med 6R.
Jag gillar dessa! Storleksmässigt klockrena för mig jämfört med SBDX019 och SARX-länken tycker jag är grym, tror jag kommer gilla dessa. Synd med X-tavla men det är väl bara att vänja sig antar jag.
Från WuS. Nya Samuraivarianterna:
Bilder illa kvickt när du får hem den. Häng på låset! Tror jag måste ha en sån också men lite smått osäker på storleken. Hur många får dom in och måste jag vara snabb om jag ska ha en?Seek and you shall find... ringde klockmaster Globen. Blue lagoon väntas komma in i butik inom 1-2 veckor. 5000 kr för SRPB009 (Samuraj) & 5499 för SRPB011 (turtle).
Satte upp mig på listan för samurajen. Återkommer med bild när den landar
Enklast är väl att ringa och fråga?Bilder illa kvickt när du får hem den. Häng på låset! Tror jag måste ha en sån också men lite smått osäker på storleken. Hur många får dom in och måste jag vara snabb om jag ska ha en?
Om man skriver sig på listan för samuraj blå lagun och kommer dit sen upptäcker att den känns lite för stor och ångrar sig.
Får man smisk och blir bannad från KS då om man inte köper den?
Shit! Får ringa dom och ställa mig i kö imorgon när jag är hemma från BBRing och prata med butiken! Kanontrevlig personal. De skulle få in 20 ex av varje typ (samuraj och turtle), men det var kö-system. Jag var nr. 9 på listan
Ja men blå sunburst är ju härligt! (Blivit lite småkär i min Padi pga den) Vad tror vi om prisskillnad på LE samuraj vs vanliga? Värt det?Nu har du 5 modeller att välja på @Nissenutz
Ser ju betydligt bättre ut här. Byter man visare så blir den nog rätt bra!
Bättre bilder, fortfarande kassa men bättre.
Nja, har ju svårt för X på tavlan tyvärr...