Väldigt trevlig! 9F?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt trevlig! 9F?
Jo, 9F86Väldigt trevlig! 9F?
Isetan Shinjuku store limited model, 56pcs, SBGN017
Riktigt bra!Seiko Pressage Sharp Edges Series
6r35, 39,3mm
SPB167
SPB165
SPB169
SPB170
ujuj, trevlig
Är väl första kvartsaren med mt iwate mönster.?...
Vore smutt med en blå variant
Hugaligen! Känns som att allt blir dyrare och jag blir fattigare.Frågade km globen. 11 998:- om inget ändras tills de kommer i september.
dom lär ju gå löjligt fort!!!Det är inte en mt iwate utan en tree bark dial, Limited Edition på 56 ex gjord för Shinjuku Isetan Store och släpps idag..
Beställer du en så ta en till mig med...
Ref är SBGN017.
Får rätt mycket GS-vibbar här. Snygga är dem.Seiko Pressage Sharp Edges Series
6r35, 39,3mm
SPB167
SPB165
SPB169
SPB170
Ja, jädrar. Som en liten mini-ocean en dag i juli. Mäktigt.
Tavlan!
Missat denna, riktigt trevlig!
Är det bara den gröna som kommer på länk?
Idag blev de nya Alpinisterna officiella. Så sjukt bra, älskar! 38mm.
Ja, men be ADn byta till länk bara om du vill ha en annan färg.Är det bara den gröna som kommer på länk?
Länkbitarna är tjockare än normalt för Seiko. Detsamma gäller till SPB143. Det är typ den enda Seikolänken jag verkligen gillat hittills.På tal om länk, den som satt på spb151 var mumma, ffa jämfört med tidigare seikolänkar jag haft. Vet inte om den är ny för denna klockan direkt men oavsett, klart godkänd
De där var inte dumma! Bra storlek
Ser riktigt bra ut! Törs man hoppas på stängd/täckt baksida? Har du någon bild på boettlocket?
9000kr på läder, 9500kr på länk.
Glasbaksida.Ser riktigt bra ut! Törs man hoppas på stängd/täckt baksida? Har du någon bild på boettlocket?
9 på läder, 9.5 på länk.Den grå med länk
Mycket fina, finns något release date och pris?
Attans. Hade föredragit ett lock i stål. Men det känns inte som en deal breaker i det här fallet. Antar att finishen kommer vara i linje med de andra nysläppen i prospex-serienGlasbaksida.
Hur är länken på spb155j1?Länkbitarna är tjockare än normalt för Seiko. Detsamma gäller till SPB143. Det är typ den enda Seikolänken jag verkligen gillat hittills.
Har det sett dem live? Och i såfall hur käns dem?
9000kr på läder, 9500kr på länk.
Jag har ju tagit fotona, så ja.Har det sett dem live? Och i såfall hur käns dem?
Jag har ju tagit fotona, så ja.
De är awesome!
Vore intressant att veta mer om länken, har du fler bilder i gömmorna? Det finns väldigt lite info om dem på nätet, hittar inget om mått mellan bandhorn, 20 mm?
Anade det, men var inte säker. Nog för att man hänger här ofta men jag kan inte utkristallisera ifall de är din arm eller inte.Jag har ju tagit fotona, så ja.
De är awesome!
Nästan dead giveaway är att klockan sitter på vänster armAnade det, men var inte säker. Nog för att man hänger här ofta men jag kan inte utkristallisera ifall de är din arm eller inte.