Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från WuS:
"for 2021, Seiko's 140th anniversary: in January a King Seiko reissue with caliber 6L35, LE to 3000 pieces."
Hoppas de modellerat den efter denna:
449990
Eller den härFrån WuS:
"for 2021, Seiko's 140th anniversary: in January a King Seiko reissue with caliber 6L35, LE to 3000 pieces."
449990
Redan gjord, Y2K kollektionen, SCVN001.Eller den här
Exakt!Kul! De har bara släppt en tidigare väl, SCVN001? Den var i designen lik de senare generationen av KS56/52 från 70-talet. Vore ju naturligt att välja en av de tidigare modellerna denna gång.
SCVN001
60-talets bästa luggar i min mening!Från WuS:
449990
Påminner om denna, men det kanske är bara jag som tycker det...
Seiko ZEV012, SZEV013, SZEV014
Den här såg riktigt nice ut! Synd bara att den är 43mm
https://www.reddit.com/r/Seiko/comm...v014/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Påminner om denna, men det kanske är bara jag som tycker det...
Eller den här
SBGK011, 38000 €, platina i 10 eks.Såg den här - inte sett förut och vet inte ref
Men som vanligt så gör de fantastiska tavlor
Fantastisk struktur, helt bortkastad på den hopplösa tavel-layouten.Såg den här - inte sett förut och vet inte ref
Men som vanligt så gör de fantastiska tavlor
Grymt snygga, vad har dessa för ref?
Idag blev de nya Alpinisterna officiella. Så sjukt bra, älskar! 38mm.
9000kr på läder, 9500kr på länk.
SPB155Grymt snygga, vad har dessa för ref?
Tycker den vita är riktigt trevlig. Synd att den är så stor baraSer ut som värdiga ersättare till SARB033/35
Tycker den vita är riktigt trevlig. Synd att den är så stor bara
Mycket nöjd med min SZSB013! Nu på jubilee från Watchgecko.
Blå med vit datumskiva?Mycket nöjd med min SZSB013! Nu på jubilee från Watchgecko.
Ja, stämmer. Här en bild när jag körde med läder.Blå med vit datumskiva?
Den på bild nr 2 var riktigt fin, hoppas det är överkomligt pris på dem.@yonsson postade just bilder på Willarden som @Molle teasade. Tillsammans med EN TILL 62mas LE? Vad hände där?
https://www.instagram.com/p/CFyW_DYnfPr/?igshid=vfvx2ef9jcf0
Det känns ju som att Seiko mjölkar gärnet nu. Jag är lite kluven alltså.@yonsson postade just bilder på Willarden som @Molle teasade. Tillsammans med EN TILL 62mas LE? Vad hände där?
https://www.instagram.com/p/CFyW_DYnfPr/?igshid=vfvx2ef9jcf0
Verkligen... kolla här då (från wus):Det känns ju som att Seiko mjölkar gärnet nu. Jag är lite kluven alltså.
Vad är det här? En limiterad SLA017?Verkligen... kolla här då (från wus):
Du har beställt samtliga tre?
Det är alltså 3st modeller.
1: SPB183, 5500st
2: SLA043 / SBDX039, 1700st
3: SBDX041, SEIKO X BEAMS, 300st