Fast SLA'n har 8L35-verk.Duktigt sur jag skulle bli om jag köpt SLA017. Värdet på den lär ju sjunka som en sten givet proportionerna…
SJE093 har 6L37...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast SLA'n har 8L35-verk.Duktigt sur jag skulle bli om jag köpt SLA017. Värdet på den lär ju sjunka som en sten givet proportionerna…
Verkligen. Gäller en hel del andra Seiko-modeller med.Börjar ju bli lite komiskt nu med antalet re-editions på Willard och 62MAS. .
Kul att Sumoboetten fortfarande är i produktion Firar snart 10 år med min Blumo
Det går rykten om att någon ramlade in på sin lokala Smyckabutik vid 17-tiden och beställde och lade handpenning på en av dessa.Saxat från Reddit:
Alpinist med GMT? Hittade den bara på detta instakonto?
SBGM253 ser ju riktigt bra ut. Den ser slimmad och nätt ut på bild.SBGM253 och SBGJ275
Tycker den västra är riktigt ball med sin isblå tavla. Kanske lite partisk för jag har en sbgm221.
Det är samma mått som på min sbgm221, men tack vare det runda caset och fina polering så tycker jag den upplevs tunnare IRL än på pappret.SBGM253 ser ju riktigt bra ut. Den ser slimmad och nätt ut på bild.
Men på papret. 39.5 bred och 13.7 tjock med endast 3atm. 3atm kan man leva med. Men en riktig tjockis.
Ska tydligen komma en ny Navigator
Ja, de ser inte så tokiga ut. Hoppas bara de inte klättrat i storlek.Introducing: The Seiko Prospex SPB377 And SPB379 — Also Known As The New Alpinist GMTs
✓ A live look at the Seiko Prospex SPB377 and SPB379 ✓ The first mechanical GMT Alpinist models in the Prospex collection ✓ See them here! ✓www.fratellowatches.com
Snygga!Ska tydligen komma en ny Navigator
39,5mm enligt artikeln, det är väl vad den vanliga ligger på? Lär ju vara lite knubbigare pga verket, dock.Ja, de ser inte så tokiga ut. Hoppas bara de inte klättrat i storlek.
Att inte ha kanji på dagvisningen på den där vore en redig fail.Kommande nyhet från Seiko, ser grym ut tycker jag .
Seiko Celebrates 55 Years Of Seiko 5 Sports With None Other Than Bruce Lee
✓ The Seiko 5 Sports Bruce Lee limited edition ✓ Two icons meet ✓ Celebrating 55 years of Seiko 5 Sports ✓ Read about it here ✓www.fratellowatches.com
Jag skulle vilja påstå att ha kanji på dagvisningen vore en redig fail, eftersom han kom från Hong Kong och inte Japan.Att inte ha kanji på dagvisningen på den där vore en redig fail.
Svårt att smälta datumfönstret vid 4.30 på alpinisten, ser lite off utSka tydligen komma en ny Navigator
Det som gör den intressant hos mig. Gillar egentligen inte datum över huvud taget och definitivt inte klockan tre i vitt eller annan färg som sticker ut.Svårt att smälta datumfönstret vid 4.30 på alpinisten, ser lite off ut
Svårt att smälta datumfönstret vid 4.30 på alpinisten, ser lite off ut
Oohhh, den mörkblåa var ju grymt snygg!Synd att dessa bara säljs på andra sidan Atlanten…
Introducing: Three New Seiko Divers Inspired By American Cold-Water Diving Locations
Iced-out. Cool. Pick your pun, and let's dive deep into these new Seiko dials.www.hodinkee.com
Den är också min favorit!Oohhh, den mörkblåa var ju grymt snygg!