• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Varför inte 39-41mm isf nästan 45?

+1 på det, såg spännande ut tills jag läste dimensionerna.

Den typen av mått har jag slutat hoppas på för länge sedan... Seiko gillar att göra stora klockor, så enkelt är det. Sen är det ju alltid så att klockorna måste upplevas live, de sitter allt som oftast väldigt bekvämt och bra trots dimensionerna.

De verkar ha täppt till de värsta läckorna. Vid den här tiden förra året visste vi väl allt och lite till om nyheterna.
Ja, de verkar ha täppt till de värsta läckorna. Har hört att SEIKO hotat med att man blir av med sin AD-status om man läcker. Vatten tar sig däremot ofta ut på de mest innovativa sätt. ;) . Finns en hel del rykten om Prospexmodeller men inga om GS-releaser. Vanligtvis är det någon AD i Asien som läcker hela katalogen. Det lär väl hända i år igen förr eller senare.

Finns ju redan en AD i Thailand som listat massa Prospex-referenser.

Är i Japan sista veckan i feb. När kommer nyheterna ut för försäljning? Jämn ström eller ett specofikt datum?

A0C8E2A8-8C24-485A-809A-0B7562471970.jpeg
3BC6D362-4487-4A50-8C7A-6C95BD74E383.jpeg
BADAD7AC-BDC0-4EF9-A471-E9BD74C90F4E.jpeg
37B7AF14-3A4C-442E-83D9-0F5399CE4A78.jpeg

Har inga referensnummer.

Hej, har smugit runt och tjuvläst olika trådar i detta fantastiska forum ett par månader nu,
men i natt hände det, jag blev knockad av den gröna sbdc:n, jag bara måste ha en!!!
Därför har jag nu blivit medlem i detta fantastiska forum, det är väldigt lätt att fastna här i timtal..
Min första fråga på forumet : är denna gröna skönhet en kommande modell? Jag har försökt att hitta
andra bilder och information men jag går bet. Om det är en ny modell, när kan man tro att den når marknaden?

Jag ber om ursäkt för min nybörjarframfusighet men jag känner mig som en nykär tonåring...

Tack för ett grymt forum!

Hej, har smugit runt och tjuvläst olika trådar i detta fantastiska forum ett par månader nu,
men i natt hände det, jag blev knockad av den gröna sbdc:n, jag bara måste ha en!!!
Därför har jag nu blivit medlem i detta fantastiska forum, det är väldigt lätt att fastna här i timtal..
Min första fråga på forumet : är denna gröna skönhet en kommande modell? Jag har försökt att hitta
andra bilder och information men jag går bet. Om det är en ny modell, när kan man tro att den når marknaden?

Jag ber om ursäkt för min nybörjarframfusighet men jag känner mig som en nykär tonåring...

Välkommen! Jag tror de kommer till butikerna samtidigt som Monstren ovan, alltså i februari. Modellen är inte officiellt presenterad än så jag tror inte det finns mer info än så. Vet inte om den kommer till EU eller om den är limiterad.

Välkommen och grattis till ett bra val av klocka att snöa in på. Håller med. Den ser fantastisk ut. Hade jag inte haft sbdc053 skulle jag nog också fundera på denna

Tillbaka
Topp