Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ouff, ruggiga bilder! Fan, kan de inte börja dyka upp hos AD snart eller?!SBGN005![]()
![]()
![]()
SBGN003
![]()
![]()
![]()
Smaskar högt för mig själv!
Najs!!!SBGN005![]()
![]()
![]()
SBGN003
![]()
![]()
![]()
Smaskar högt för mig själv!
Onekligen ett nytt grepp för att teasa folk, att skippa bilden dvs. Fett frustrerad blir man! Aja, spännande i alla fall, specs ser intressanta ut, bra mått!Det verkar vara en ny Prospex Spring Drive på gång, publicerad på Seikos hemsida (dock ingen bild).
https://www.seiko-watch.co.jp/collections/en/prospex/SBDB023
![]()
Varför inte 39-41mm isf nästan 45?Onekligen ett nytt grepp för att teasa folk, att skippa bilden dvs. Fett frustrerad blir man! Aja, spännande i alla fall, specs ser intressanta ut, bra mått!
Varför inte 39-41mm isf nästan 45?
Varför inte 39-41mm isf nästan 45?
+1 på det, såg spännande ut tills jag läste dimensionerna.
Finns hos Globen från måndag.Ouff, ruggiga bilder! Fan, kan de inte börja dyka upp hos AD snart eller?!
Förvisso men 45???Den typen av mått har jag slutat hoppas på för länge sedan... Seiko gillar att göra stora klockor, så enkelt är det. Sen är det ju alltid så att klockorna måste upplevas live, de sitter allt som oftast väldigt bekvämt och bra trots dimensionerna.
Ingen stjärna
Hade varit spännande med lite läckor vad GS kokat ihop..
De verkar ha täppt till de värsta läckorna. Vid den här tiden förra året visste vi väl allt och lite till om nyheterna.håller med... börjar bli dags nu...
man har ju läst alla spekulationer som finns men har sin egen #GS2019bucketlist
Ja, de verkar ha täppt till de värsta läckorna. Har hört att SEIKO hotat med att man blir av med sin AD-status om man läcker. Vatten tar sig däremot ofta ut på de mest innovativa sätt.De verkar ha täppt till de värsta läckorna. Vid den här tiden förra året visste vi väl allt och lite till om nyheterna.
Nya modeller brukar ofta komma antingen till sommaren eller efter sommaren, är min erfarenhet. Gällande GS dvs.Är i Japan sista veckan i feb. När kommer nyheterna ut för försäljning? Jämn ström eller ett specofikt datum?
![]()
![]()
![]()
![]()
Har inga referensnummer.
Välkommen! Jag tror de kommer till butikerna samtidigt som Monstren ovan, alltså i februari. Modellen är inte officiellt presenterad än så jag tror inte det finns mer info än så. Vet inte om den kommer till EU eller om den är limiterad.Hej, har smugit runt och tjuvläst olika trådar i detta fantastiska forum ett par månader nu,
men i natt hände det, jag blev knockad av den gröna sbdc:n, jag bara måste ha en!!!
Därför har jag nu blivit medlem i detta fantastiska forum, det är väldigt lätt att fastna här i timtal..
Min första fråga på forumet : är denna gröna skönhet en kommande modell? Jag har försökt att hitta
andra bilder och information men jag går bet. Om det är en ny modell, när kan man tro att den når marknaden?
Jag ber om ursäkt för min nybörjarframfusighet men jag känner mig som en nykär tonåring...
Tack för ett grymt forum!
Välkommen! Jag tror de kommer till butikerna samtidigt som Monstren ovan, alltså i februari. Modellen är inte officiellt presenterad än så jag tror inte det finns mer info än så. Vet inte om den kommer till EU eller om den är limiterad.
Välkommen och grattis till ett bra val av klocka att snöa in på. Håller med. Den ser fantastisk ut. Hade jag inte haft sbdc053 skulle jag nog också fundera på dennaHej, har smugit runt och tjuvläst olika trådar i detta fantastiska forum ett par månader nu,
men i natt hände det, jag blev knockad av den gröna sbdc:n, jag bara måste ha en!!!
Därför har jag nu blivit medlem i detta fantastiska forum, det är väldigt lätt att fastna här i timtal..
Min första fråga på forumet : är denna gröna skönhet en kommande modell? Jag har försökt att hitta
andra bilder och information men jag går bet. Om det är en ny modell, när kan man tro att den når marknaden?
Jag ber om ursäkt för min nybörjarframfusighet men jag känner mig som en nykär tonåring...
Tack för ett grymt forum!
Vacker! Safirglaset ser ut att var en bit upp över glaseringen
Ja litegrannVacker! Safirglaset ser ut att var en bit upp över glaseringen![]()