Tycker det känns långsökt plus att visarna känns fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det känns långsökt plus att visarna känns fel.
https://instagram.com/seikoleaks?utm_source=ig_profile_share&igshid=gz8x61mbc691
OMG OMG OMG!!!
300m-modellen bara måste jag ha. Någon som vill köpa en panna?
Inte hört något men det låter ju cool! GShock gör ju sådana releaser hela tiden.Jag pratade med en AD som hintade om att det skulle släppas en ny GS som hyllning till Godzilla (då Godzilla tydligen rev Seiko-byggnaden i filmen). Är det något ni har hört om?
Enorm! Landmasterkronan ser däremot jäkligt cool ut!Även kronan på SD300 ser ju märkligt stor ut.
När det har släppts andra reissues så hade det ju vid flera tillfällen släppts en billigare homage samtidigt. Har ni någon anledning att tro (eller hoppas) att det blir likadant här?Det finns ju bara SD-kronografverk än så länge. Men visst hade de kunnat om de hade velat, det finns ju ”små” SD-klockor.
Låter troligt. SLA= 8L och den lär vara limiterad.
Dags att köpa en seiko igen då Nån info om när de kommer?Tycker det känns långsökt plus att visarna känns fel.
Det låter ju troligt.När det har släppts andra reissues så hade det ju vid flera tillfällen släppts en billigare homage samtidigt. Har ni någon anledning att tro (eller hoppas) att det blir likadant här?
Baselnyheterna brukar komma juni/juli.Dags att köpa en seiko igen då Nån info om när de kommer?
Schysst! Hoppas bara de inte gjort den gigantisktDet låter ju troligt.
Baselnyheterna brukar komma juni/juli.
Såg att måtten fanns, 44.8mm är helt klart bärbartSchysst! Hoppas bara de inte gjort den gigantiskt
44.8mm x 50.9mm står det. Funkar utsökt för mig. Dags att sälja en Panerai kanske.Schysst! Hoppas bara de inte gjort den gigantiskt
Gör det ba Tillbaka till rötterna!44.8mm x 50.9mm står det. Funkar utsökt för mig. Dags att sälja en Panerai kanske.
300m innebär heliumtät och det innebär alltid extra tjocklek, tyvärr. Jag hade hellre sett att den hade haft 200m WR.
Blir väldigt spännande att se proportioner irl.
Inte troligt men möjligheten till tunnare boett borde finnas gentemot de med GMT. Märkligt med olika vattenresistens i till synes samma boett men jag antar att 100m passar Landmastern’n bättre.
Hoppas på max 15mm då300m innebär heliumtät och det innebär alltid extra tjocklek, tyvärr. Jag hade hellre sett att den hade haft 200m WR.
200m står som 14.7mm ...Hoppas på max 15mm då
Tycker den är helrätt. Hoppas!Tycker det känns långsökt plus att visarna känns fel.
Vilken av dem? Jag ser 3st, tror jag.Har alla druckit? Landmastern är ju bästa släppet Ni går igång på fel saker...
Den är säkert sann.Tycker den är helrätt. Hoppas!
Den med SD300 boett & länk såklart.Vilken av dem? Jag ser 3st, tror jag.
Alla verkar ha samma länk och boett, förutom den på läder, bredd och lug2lug är i alla fall samma. Menar du den med titanvridring? Jag hade gärna sett mindre boett på Landmaster-modellerna.Den med SD300 boett & länk såklart.
Den bästa. Särskilt i Miura-utförande.Jag är kanske inte i målgruppen, men är det bara jag som tycker att den tidigare landmaster var grymt?
Fast stora och framförallt osäljbara. Har varit nära många gånger men inte vågat.Den bästa. Särskilt i Miura-utförande.