• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

Palenkovich

Patek
2-Faktor
1424, 42mm Due med burgundy urtavla.
Screenshot_20240206-173414.png
Den där tavelnyansen på en Bettarini.. Eller varför inte på en 372:a… 🤤
 

johnz

Rolex
Jag vet inte vad ni planerar ha för er den kommande veckan men själv siktar jag på att sitta klistrad vid datormaskinen i väntan på den sedvanliga besvikelsen över att en helt normal jäkla svartavlad 45mm Radiomir inte presenteras.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet inte vad ni planerar ha för er den kommande veckan men själv siktar jag på att sitta klistrad vid datormaskinen i väntan på den sedvanliga besvikelsen över att en helt normal jäkla svartavlad 45mm Radiomir inte presenteras.
Du behöver inte vänta på den besvikelsen, kompis. Jag har inte sett en endaste Radiomir i det som läckt än så länge ...

Det är dags för några nya base-modeller.
Det kommer några Luminor-sådana, ser det ut som. Men, vi får se vad som är äkta av det som läckts. Jag är fortfarande bitter över några Luminor 8-dagars som läckte för ett antal år sedan och som aldrig dök upp.
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
pam01565_still_life_D.png
Med 9 minuter kvar innan de släpper klockan officiellt så finns den på hemsidan 😁

Den var ganska fin men tycker mycket som släpps ser ut som i vår tråd i vilken vi själva photoshoppade på skoj....

Reste nyligen utomlands och satt bredvid en bätre betald fransos som jag kom att prata klockor med och visade bild på min 653, hans kommentar var att han gillade Panerai förut men att märket tappat identitet och inte säljer i närheten av vad de ska.
Han avslutade torrt med att han har 30 pannor han aldrig använder...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Den var ganska fin men tycker mycket som släpps ser ut som i vår tråd i vilken vi själva photoshoppade på skoj....

Reste nyligen utomlands och satt bredvid en bätre betald fransos som jag kom att prata klockor med och visade bild på min 653, hans kommentar var att han gillade Panerai förut men att märket tappat identitet och inte säljer i närheten av vad de ska.
Han avslutade torrt med att han har 30 pannor han aldrig använder...
Jo. Jag vet. Fast de säljer men inte av de klockor som vi paneristi gillar...
 
Topp