Det är en riktigt bra fråga. Det hade varit något.Är den övre manuell?
Den är tjock, jag har sett bild från sidan, vilket talar för automat. Men det brukar de ju tyvärr skriva på isåfall...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en riktigt bra fråga. Det hade varit något.Är den övre manuell?
Exakt. Då är vi riktigt nära perfektionism.Det är en riktigt bra fråga. Det hade varit något.
Tackar tackar! Men fasen, det är ju inte dirty dial / ecru! Ned med Panerai!1759 automat utan datumoch härlig form på glaset. 117100 kr
![]()
![]()
1759 automat utan datumoch härlig form på glaset. 117100 kr
![]()
![]()
@azcii när ändrar du var du nu har skrivit det in-case-of-emergency-panna för de kommer nu...![]()
Jag menade hyggligt generellt med 2025 och 1739... dvs närmare en 372 i 44mm har vi aldrig varit förut.Var, när, hur? Borde jag redan nu ställa in barnens julklappar för att utöka budgeten?![]()
Och så förstörde de 1759 med Mårt Dial TMJag menade hyggligt generellt med 2025 och 1739... dvs närmare en 372 i 44mm har vi aldrig varit förut.
Det där är icke en Mårt-dial, den är ju äckelgrön!Och så förstörde de 1759 med Mårt Dial TM...
Minus fauxtina. Glömde. MinuspoängDet där är icke en Mårt-dial, den är ju äckelgrön!
Det där ser verkligen ut som kopiorna såg ut för ett tag sedan. Vafan...
Ja, Wei på Revolution visade mig innan släppet. Väntade jag inte på en 5218 så hade jag nog slagit till.
Panerai har många grymt bra släpp i år.Nu finns nya bronzo 1678 på hemsidan, 44mm, automat, €17000
![]()
Så är det faktiskt. Stor skillnad mot tidigare. Och vad är nytt... hmmm... VD:n?!Panerai har många grymt bra släpp i år.
Ja den växer på mig. Hade svårt för numren, men ju mer jag ser den desto bättre känns den. 44mm med dome är niceFan om inte 1759 är rätt bra asså. Får hoppas plattformen lever vidare!
![]()
Nästan komiskt hur Panerai har den perfekta formeln för att släppa modeller som är nästan-helt-perfekt-sånär-som-på-en-detalj . I det här fallet perfekt.... om det varit vanlig stålboett (och med rimligare pris). 1759an också rysligt nära perfekt.Nu finns nya bronzo 1678 på hemsidan, 44mm, automat, €17000
![]()