• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyköpt - Haters gonna hate ;)

Rey

Rolex
Kul med så mycket kärlek med tanke på hur ofta man ser pikar om Hublot här på forumet hehe!
Tack allihopa! Är riktigt nöjd och tycker att det är kul att gå runt med något på armen som inte var människa har. Stor är den trots mina 18.5cm handleder men det är precis så jag vill ha den. Min förra Classic Fusion 45mm kändes liten.. Smaken är som baken antar jag! Rolex får man skaffa när man är äldre än 30! ;)

Kärlek!

/Rey
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Inte min kopp av te, men STORT att någon vågar gå sin egen väg! Det viktigaste är ju att du är nöjd kan jag tycka. Stort GRSTTIS i vilket fall dom helst. PS...den är inte då dum iaf ;)
 
  • Like
Reactions: Rey

Rey

Rolex
Skall tilläggas att den är nog en av få Hoblot klockor på detta forum iaf :D:wideyed: .


Haha ja vågar man gå sin egen väg så kanske man banar vägen för någon som tvekat inför ett köp tidigare! ;) Vore kul med fler hubbar här på forumet, finns ju sjukt många olika modeller och lika många snygga som fula imo :D
Kul med uppskattning från någon med annan smak!
 

Lunkan

Cartier
Fet! Gillar den matta tavlan!

Kul att nån till på forumet vågar köra Hublot :)

Min säger hej

7ACF2186-4F25-4C6E-B63B-9F684BFC1A6C-1400-000001E11B99314A_zps2ec13b20.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha ja vågar man gå sin egen väg så kanske man banar vägen för någon som tvekat inför ett köp tidigare! ;) Vore kul med fler hubbar här på forumet, finns ju sjukt många olika modeller och lika många snygga som fula imo :D
Kul med uppskattning från någon med annan smak!

Hehe...det är riktiga takter, själv har jag snöat in mig på Camel klockor! :baby:
 

vekktah

Cartier
GRATTIS!!! Jag älskar hublot mer och mer för varje dag. Totalt oförstående det konstanta dissandet av märket. Men jag känner typ exakt samma sak för breitling så det är väl just en smaksak antar jag. Av någon anledning ser jag dem rätt ofta på stan och varje gång tänker jag "fan va mycket snyggare de är irl" . Att jag inte äger någon hoppas jag är övergående, vill prova någon gång, finns för många modeller bara så jag vet inte var man skall börja....
 
  • Like
Reactions: Rey

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den där hade jag kanske inte själv valt men nog fn är den stenhård ändå. Grattis!
 

Tommytvigg

Cartier
Grattis! Ser riktigt fet ut. Jag har aldrig haft förmånen att klämma på en hublot. Ska bli spännande när jag får chansen.
 
Topp