Nyservat, alla dagar i veckan. Även om du får mindre när du säljer den, så har du samtidigt gett mindre när du köpt den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade värderat servicen högre, men det kanske också beror ju lite på om du ska använda den eller flippa den.Hej alla,
Ursäkta om denna fråga behandlats tidigare, sökt men ej funnit. En klocka som är ca 10 år gammal, hade ni värderat fullset före nyservad eller tvärtom. Prisklass 22-28 beroende på frågeställningen ovan.
Bifogar bild på annons där klockan är fullset, finns en på forumet som är nyservad för ca 5000 kr mindre. För mig känns nyservad mer värt nu men fullset mer värt på lång sikt.
Tack på förhand!
![]()
Prisskillnaden blir alltså minst 10 för fullset vs inte fullset efter service. Då hade jag skitit i fullset och köpt den servade.