• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytillskott på fredagkvällen!

frere

Audemars
2-Faktor
Stort grattis! Härlig klocka! Du har god smak! Jag lät Rob E korta min vikta 9315-länk. Det verkar inte svårt, men jag kände att det inte var värt risken att misslyckas och göra onödig skada.

Great minds think alike! Tror också jag tar det säkra före det osäkra och lämnar in den. Även om just den här länken redan har både ett och två battlescars känns det onödigt att orsaka fler bara pga snålhet...

Sjukt snyggt! Och verkligen hypen i Uppsala. :woot: Grattis!

:) Men "graal hittad", betyder inte det 5513...?
 

maxmol

Panerai
Great minds think alike! Tror också jag tar det säkra före det osäkra och lämnar in den. Även om just den här länken redan har både ett och två battlescars känns det onödigt att orsaka fler bara pga snålhet...



:) Men "graal hittad", betyder inte det 5513...?


Det här med att kunna bli lätt kär är inte enkelt att leva med... Men den har samma boett och bezel som en 5513. :)
 
Topp