• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Nytt" - Fortis Marinemaster - Valjoux 72

Donkii

Boushh
2-Faktor
Lite förvånad är jag dock över att ingen undrade kring BPn :) Glädjande är väl istället att det kommer två paket till under nästa vecka, hade inte hänt om jag köpt BPn.
IMG_2529_zpsnrcifrv6.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Lite förvånad är jag dock över att ingen undrade kring BPn :) Glädjande är väl istället att det kommer två paket till under nästa vecka, hade inte hänt om jag köpt BPn.
IMG_2529_zpsnrcifrv6.jpg
Vet inte om jag håller dem så högt, men visst är de koola (och tjocka). Squale eller Breil MM har legat närmare till för mig iaf.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Också fin och ytterligare en modell man inte skulle snålat med förr. Idag kostar de liiite mer. De måste dock haft något problem med vattentätheten iom att så många är fuktskadade.
Sant!
Ja nu när du säger det, har inte lagt någon större tanke på det egentligen men nog är det som du säger, mycket fuktskadat.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Lite synd och konstig utveckling, det känns som att bara för att vissa klockor gått upp i pris, så har de på samma gång blivit mer populära, istället för tvärt om...
Oavsett, häftiga klockor @Donkii :)
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis till en stentuff klocka.
Gillade länken även om den inte är orginal, passade bra ihop ändå.
Får kolla lite närmare på Fortis.
 

Jens

Greedo
Ja någon måste det vara... Var ju själv och nosade på en på tradera och följt ett par på ebay. Börjar bli dags att köpa på sig dykarkronografer som sagt.
Jag har så jävla svårt att se en bra prisutveckling på dykarkronografer, förutom på vissa märken, men jag har fel igen gissar jag. Har några som ligger o samlar damm, kanske är rik?
Snyggt fångat @Donkii, hade dock hoppats på BP'n.



J
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag har så jävla svårt att se en bra prisutveckling på dykarkronografer, förutom på vissa märken, men jag har fel igen gissar jag. Har några som ligger o samlar damm, kanske är rik?
Snyggt fångat @Donkii, hade dock hoppats på BP'n.



J

Tack Jens :)
Men som du kanske märker så har prisutvecklingen redan kommit en bra bit så det är bara att vänja sig, tyvärr. Svårt att få tag på schyssta prisvärda viintagedykare numera. Så vem vet, det kanske är som du säger, du har blivit rik :D
 
Topp