• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Nytt" - Fortis Marinemaster - Valjoux 72

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jag har så jävla svårt att se en bra prisutveckling på dykarkronografer, förutom på vissa märken, men jag har fel igen gissar jag. Har några som ligger o samlar damm, kanske är rik?
Snyggt fångat @Donkii, hade dock hoppats på BP'n.



J
Märk noga att detta exkluderar de i 70-talsdesign. Är lite mer harmoniska boetter i första hand, som Autavian med gängat boettlock.
 

Jens

Greedo
Märk noga att detta exkluderar de i 70-talsdesign. Är lite mer harmoniska boetter i första hand, som Autavian med gängat boettlock.
Jo, det är ofta boetterna som ställer till det för mig när det kommer till dykarkronografer.
Jag har svårt för kronografer för över lag och jag gissar att det även beror på, med mina mått mätt, röriga tavlor. Om det dessutom är en trist boett så blir det dubbelt tråkigt/rörigt.
Denna är dock ren kärlek och väcker habegär. Omega visade ännu en gång vart skåpet skulle stå.
Omega-Seamaster-120m-Chronograph-Big-Blue-Ref.176.004-7.jpg




J
 
Senast ändrad:

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jo, det är ofta boetterna som ställer till det för mig när det kommer till dykarkronografer.
Jag har svårt för kronografer för över lag och jag gissar att det även beror på, med mina mått mätt, röriga tavlor. Om det dessutom är en trist boett så blir det dubbelt tråkigt/rörigt.
Denna är dock ren kärlek och väcker habegär. Omega visade ännu en gång vart skåpet skulle stå.
Omega-Seamaster-120m-Chronograph-Big-Blue-Ref.176.004-7.jpg




J
Finns ju flera "typer" på denna boett utan chronos osv.. men du har ju tröttnat ;) eller anar jag en comeback :D ?
 
Topp