Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, fantastisk klocka!
Har själv funderat länge på olika JLC och verkar landa i din, även om den nya ultra thin master calender är fantastisk, dock utanför budget då den endast görs i vitguld.. Får man fråga lite vad känslan är efter 2 år? Fortfarande nöjd, något som du inte tänkt på när du köpte den, eller något tips inför en blivande köpare?
Hoppas känslan efter två år är samma som vid köpet, men lite svårt att avgöra ännu. Har bara haft den en dryg vecka Ultra thin, Calendar och denna är alla bra val enligt mig. Om du inte testat dem på så rekommenderar jag det, valet kommer bli enklare därefter.
En annan sak, har du någon aning om varför det inte är glasbaksida på denna modell?
Glasbaksida gör klockan lite tjockare och det är kanske inte alltid önskvärt.En annan sak, har du någon aning om varför det inte är glasbaksida på denna modell?
Tack, det stämmer fint att det är en 3290. Den och resten av min lilla samling finns härär det en IWC Aquatimer 3290 jag ser i hörnet på samlingen?
Grattis!
Tack, det stämmer fint att det är en 3290. Den och resten av min lilla samling finns här
https://klocksnack.se/threads/hur-ser-din-samling-ut-idag.735/page-61
Alla tre versioner (2 utgångna och en nuvarande) master calendar finns i stål.Hej, fantastisk klocka!
Har själv funderat länge på olika JLC och verkar landa i din, även om den nya ultra thin master calender är fantastisk, dock utanför budget då den endast görs i vitguld.. Får man fråga lite vad känslan är efter 2 år? Fortfarande nöjd, något som du inte tänkt på när du köpte den, eller något tips inför en blivande köpare?