• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från oss på Sjöö Sandström - Royal Steel, 36mm

Calfen

Panerai
Älskade verkligen min förra Royal steel!

20131105_104052_zps680a8382.jpg
 

Stryd

Cartier
Hmm, denna ser mycket trevlig ut! Kanske ska försöka klämma lite på den när man är i huvudstaden över jul... vill se hur bezeln upplevs live.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Spontana reaktionen är, kul! Skitsnygg på bilden! Bra med en mindre storlek då den nuvarande har ganska långa luggar (41mm modellen).
Sen såg jag @Molle s bild där den ser blankpolerad ut?! Hur blank är den i verkligheten? Jag tycker 12,6,9 tavlan hade karaktär men skulle gärna sett siffrorna och index lite mindre på den förra. Nu är dom borta helt men proportionerna är riktigt bra. Dock ser jag både tavlan ifrån Jubilee Steel och Worldtimern...
Måste ses irl. Grattis till nya modellen och God Jul på er SoS
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Spontana reaktionen är, kul! Skitsnygg på bilden! Bra med en mindre storlek då den nuvarande har ganska långa luggar (41mm modellen).
Sen såg jag @Molle s bild där den ser blankpolerad ut?! Hur blank är den i verkligheten? Jag tycker 12,6,9 tavlan hade karaktär men skulle gärna sett siffrorna och index lite mindre på den förra. Nu är dom borta helt men proportionerna är riktigt bra. Dock ser jag både tavlan ifrån Jubilee Steel och Worldtimern...
Måste ses irl. Grattis till nya modellen och God Jul på er SoS
Boetten är blank förutom att sidorna är borstade. Länken är borstad (även på sidorna) förutom mittbitarna som är blanka.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu ska julklappen bara slås in också! Lysande jobb av @Sjöö Sandström att lansera den just nu så att julklappen till frun räddades..;-)
IMG_2546.JPG

Svårt att fota med plasten på. Men MOP tavlan är riktigt snygg i verkliga livet. Tänkte att lilla hjärtat ska få plasta av så det blir inga bättre bilder än så här..
IMG_2550.JPG
 
Topp