Nope. Ville ha 36, så det tänkte jag inte alls på att frågaMkt bra. Grattis. Frågade du ngt om den skulle släppas i fler storlekar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope. Ville ha 36, så det tänkte jag inte alls på att frågaMkt bra. Grattis. Frågade du ngt om den skulle släppas i fler storlekar?
Jag är också nyfiken på vilka "modifieringar" som gjorts men även på vad ni har för standard för gångavvikelse då jag antar att urverket finns i olika kvalitetsgrader.Yes. Modifierat Soprod A10.
JappBara jag som är lite besviken på att där inte ser ut att vara någon halvlänk (och så klart mikrojusteringar...) ?!
Näe, finns bara i en grad a'la ETAs top.Jag är också nyfiken på vilka "modifieringar" som gjorts men även på vad ni har för standard för gångavvikelse då jag antar att urverket finns i olika kvalitetsgrader.
Yes. Modifierat Soprod A10.
Kan meddela att det är en halvlänk.Bara jag som är lite besviken på att där inte ser ut att vara någon halvlänk (och så klart mikrojusteringar...) ?!
10.1mm till toppen av det lätt kupade glaset.Inte lyckats hitta någon i Göteborg idag
Någon som vet hur tjock den är?
Boetten är blank förutom att sidorna är borstade. Länken är borstad (även på sidorna) förutom mittbitarna som är blanka.Spontana reaktionen är, kul! Skitsnygg på bilden! Bra med en mindre storlek då den nuvarande har ganska långa luggar (41mm modellen).
Sen såg jag @Molle s bild där den ser blankpolerad ut?! Hur blank är den i verkligheten? Jag tycker 12,6,9 tavlan hade karaktär men skulle gärna sett siffrorna och index lite mindre på den förra. Nu är dom borta helt men proportionerna är riktigt bra. Dock ser jag både tavlan ifrån Jubilee Steel och Worldtimern...
Måste ses irl. Grattis till nya modellen och God Jul på er SoS
Boetten är blank förutom att sidorna är borstade. Länken är borstad (även på sidorna) förutom mittbitarna som är blanka.
Som förväntat med så lite massa... klenFin. Hur är lumen på dessa?
Vad är det för klocka?!Snygg, 36 är helt rätt
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10098987/Vad är det för klocka?!
Jäklar vad snyggt! Sitter bra på din handled, får man fråga hur grova handleder du har?Hukes hade fått in en med Mop, riktigt trevlig klocka måste jag säg!
Typ som en rollo-kola.Jäklar vad snyggt! Sitter bra på din handled, får man fråga hur grova handleder du har?
Visa claspet!Riktigt bra som sagt. En perfekt all-round klocka. #2 sitter som en smäck på min handled sedan lunch. Tack @ERIKSON URHANDEL
Visa claspet!
Grattis btw!