Tack! Hur är claspet? Det är åtminstone väldigt-väldigt snyggt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Hur är claspet? Det är åtminstone väldigt-väldigt snyggt.
Mycket bra, känns säkert. Och som sagt, skitsnyggt!Tack! Hur är claspet? Det är åtminstone väldigt-väldigt snyggt.
Nice! Ska klämma på en sen. Låset ser magiskt ut!!Mycket bra, känns säkert. Och som sagt, skitsnyggt!
Nice! Ska klämma på en sen. Låset ser magiskt ut!!
Dvs som något positivt?Upplevde faktiskt att länk samt lås var en utav de sakerna som stod ut på denna modellen ur kvalitetssynpunkt.
Helvete Molle! Jag är hårig men det där tar priset...
Dvs som något positivt?
Jag har inte sett en enda av dessa på andrahandsmarknaden, till skillnad mot t.ex. Skydiver Black Night.
Är folk otroligt nöjda med klockan eller har det inte kommit så stora leveranser?
@Molle hade väl sin på Köp&Sälj för inte så länge sedan?!Jag har inte sett en enda av dessa på andrahandsmarknaden, till skillnad mot t.ex. Skydiver Black Night.
Är folk otroligt nöjda med klockan eller har det inte kommit så stora leveranser?
Jarl Sandin fick in den tidigare i veckan. Vet inte om de finns kvar dock.Jarl Sandin har inte fått in någon än. Så det har troligtvis inte kommit några större leveranser änEN har sålts här på KS, den lyckades jag knipa ganska fort! Men sen dess är jag nästan OWG
Riktigt snygg klocka och perfekt storlek för en sån som jag som har tjejhandleder (16 cm). Kan man köpa en sån med läderarmband?
Riktigt snygg klocka och perfekt storlek för en sån som jag som har tjejhandleder (16 cm). Kan man köpa en sån med läderarmband?
Finns med läder och kostar 17.100sek. Däremot skulle jag göra som @Denke skriver och köpa på länk.
Mellanskillnaden är 4´medan länken kostar över 6´som du skulle vilja komplettera senare och köpa den separat.
http://www.nymansur.com/sortiment/s...jaa-sandstram-royal-steel-classic-37mm-004883
Fast det där är ju inte nya 36'an...
Här är nya: http://www.lindahlsurmakeri.se/prod.asp?id=7055
18,6k på länk.
Fast det där är ju inte nya 36'an...
Här är nya: http://www.lindahlsurmakeri.se/prod.asp?id=7055
18,6k på länk.
I beskrivningen står det damur! har jag missat nåt? Vad gör denna till en damur förutom storleken?
Det är nog inget damur. Tror inte heller att Sjöö Sandström lanserat det som ett.
Pärlemor brukar väl vara färg på damurtavlor?
Kika på champagne, den finns även med svart urtavlatja lite sugen på 36mm men är lite kluven med färgerna, tycker rosa känns sommar fräsch men funkar de som herr tror ni?
står dam på de flesta ursidorna,
annars den vita lite molniga tavlan, gul känns sönder rökt tyvärr
Tycker också champagne är den snyggaste i den modellen.tja lite sugen på 36mm men är lite kluven med färgerna, tycker rosa känns sommar fräsch men funkar de som herr tror ni?
står dam på de flesta ursidorna,
annars den vita lite molniga tavlan, gul känns sönder rökt tyvärr