Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!Klämde lite på de under lunchen.
![]()
![]()
Vet inte. Alla har sina fördelar men orange är roligast, tror däremot att den orangea gör sig bättre på gummi än länk.Nice!
Vilken tavla gillade du mest?
Var det 41 du visade på bilderna? fanns 36 inne också?Vet inte. Alla har sina fördelar men orange är roligast.
De var 41, de hade inga 36 mm vad jag såg.Var det 41 du visade på bilderna? fanns 36 inne också?
Jag är på affärsresa så har inte kunnat åka in till Nymans för att se ifall de fått in dem.Krons och Erikson fick in de igår!
Jag är på affärsresa så har inte kunnat åka in till Nymans för att se ifall de fått in dem.
Har du sett dem live? Har du några live foton?
Edit: Såg att det fanns foton i nästa postFår bli att åka till Nymans och kika. Förhoppningsvis har de 36 mm.
Snyggt! 41 eller 36? Hur upplever du storleken? Hur ser armbandet ut, är denna uppdaterad?Jaha då var den på armen
![]()
Den ser bättre ut här än produktbilderna. Grattis.Jaha då var den på armen
![]()
41, min första SS så ingen aning om uppdaterat armband.Snyggt! 41 eller 36? Hur upplever du storleken? Hur ser armbandet ut, är denna uppdaterad?
Ser bra ut! Gratulerar! Hur hög uppskattar du att den är?41, min första SS så ingen aning om uppdaterat armband.
Svinbra. Grattis! Tänkte gå och kika på dom strax.Jaha då var den på armen
![]()
Jäkligt snygg!Jaha då var den på armen
Magnussons fick precis in den grå och den svarta.Svinbra. Grattis! Tänkte gå och kika på dom strax.
Yes ska dit och kolla strax.Magnussons fick precis in den grå och den svarta.
41mm.
![]()
Tackar den är 11,5mmSer bra ut! Gratulerar! Hur hög uppskattar du att den är?
Riktigt fin!Jaha då var den på armen
![]()
Ingen bild på den svarta?Magnussons fick precis in den grå och den svarta.
41mm.
![]()
Nej tyvärr, glömde ta en bild på den.Ingen bild på den svarta?
Japp, hörde något sånt också ang 36an. Synd, det är den storleken som lockar mest och så är den avsmalnande länken snyggare också.@Loshin tänkte inte på Magnussons av någon anledning. Jag drog till Jarl Sandin.
Då finns det alltså grå och vit på Jarl Sandin samt grå och svart på Magnussons.
Jag fick höra att 36:an ska komma först i Juni.
Håller med.Japp, hörde något sånt också ang 36an. Synd, det är den storleken som lockar mest och så är den avsmalnande länken snyggare också.
![]()
Testade tre kandidater.![]()
Blir en vit eller orange, frågan är vilken bara...![]()
Testade tre kandidater.![]()