Stort tack och tack för ditt fina engagemang!Där satt den äntligen! Åsså mörkade du att det skulle komma dubbla godisar dessutom! ;-)
Stort grattis, vet hur mycket du suktat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack och tack för ditt fina engagemang!Där satt den äntligen! Åsså mörkade du att det skulle komma dubbla godisar dessutom! ;-)
Stort grattis, vet hur mycket du suktat!
Stort tack och tack för ditt fina engagemang!
Thanx homie! Dom är faktiskt sköna!!!! 38mm exkl kronskydd så bra sizeFaen va KING Andheg! Skulle säga att dom är minst lika feta som en DD! Stort GRATTIS iaf Bro
Är det 18k i båda uren?
Tackar! Ja, jag bara sprang på den, har aldrig sett den tidigareGrattis, gillade 3000-modellen med guldtavla bäst, riktigt rolig modell!
Tackar! Ja, jag bara sprang på den, har aldrig sett den tidigareCool!
Lovar att det kommer fler bilderAbsolut, rolig boett form, cool vridring och gillar tavlan, bara att gratulera. Vill se mer bilder på den framöver!
Tackar, det är en Tag heur 1000 professional, aka Wolfen (den som DiCaprio har i Wolf of Wallstreet.
Thanx homie! Dom är faktiskt sköna!!!! 38mm exkl kronskydd så bra size
18 karat....pläterade![]()

, och det man inte vet om lider man ju inte av heter det ju, Haha! Men i detta fall så hade jag inte frågat så kunde det ju varit 18k rakt igenom.