• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i samlingen gör en triss i DD

BME

Cartier
Eh...öh..ah..eh..hmm...
Mållös är väl det korrekta ordet :)
Grattis till ännu en guldklimp i samlingen!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Tack alla för dom fina kommentarerna:)... och intresset till detta klockinköpet en del av er visat.
Hustrun är också väldigt nöjd, då hon tjatat länge om rosé DD:n, blev den hennes igår. (förhoppningsvis får jag låna den).
 

Erwin

Breitling
Herrejösses vilken gudomlig samling, eller man kanske skulle säga gulddomlig samling ;) GRATTIS !
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Mest är alltid bäst. Men frågan är inte om du egentligen behöver en i WG... Hur som - stort grattis!
 

Sjobedan

Rolex
thebarnickle.jpg


Jag røstar før ett tavel byte till den blå! Fantastiskt fin trio det dær!
 
Den där trissen slår de flesta andra med minst en guldlänk!

Är det tavelbyte på gång är det blått och gulguld som gäller. Kommer se grymt ut i vårens solsken!
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Stort grattis!

Med tanke på att dom andra tavlorna är mörka hade jag nog behållt den som är på alt monterat den ännu ljusare.

Perfekt för glassiga sommmardagar, sen byter du bara till en av de andra mörktavlade inför kvällsdrinken.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hänger inte med i inköpen längre men grattis! :)
 

fredtiger

Cartier
Klart en klassisk radhustrippel! Sjukt fina klockor, och den där GMTn satt jag flåsade över för ett tag sedan! Snyggt! Ända problemet måste vara att välja ur när det är fest på gång... :D
 
Topp