Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OklartGrattis! Är det rolex nr 10 i samlingen?
Hehe... tillbringar 29,30,31 där så det tycker jag absolut3vligt värre
Skall vi försöka få till en lunch i sommar då, annars kanske fibern kommer gå trögt som bara den
Tack @NiklasArvid ...jag försöker, jag försöker..så. tragiskt. att. se. ...en så sorglös kille som Omen var... gillar roliga prylar i allmänhet, no worries... råkar bara sugas in i en destruktiv miljö som denna, och förvandlas till en fokuserad vintageknarkare på bara några år... ...hur ska det sluta...
Grattis!!! 5512 ÄR den fetaste reffen. punkt. punkt. punkt. slut.
Det krävdes bara ett pm från @easyrider samt några snabba frågor och svar så var det klart, inget velande sådant gillas!
Här kommer den råa besten, en Rolex ref 5512 från året 1967 och för den som missat Easyriders presentation för ett tag sedan finner den här: https://klocksnack.se/threads/rolex-5512.39144/
Känner mig mycket nöjd med att bärgat den här grymma ikonen och nu samtidigt fullbordat en skaplig och Toung Rolex vintagetrippel!
Lite bilder på den inte alltför vanligt förekommande ref:5512 på en nitad CI-länk.
och så trippel...5512-67, 1675-65 & 1665-76 håll tillgodo.
Tack för en nästan overkligt snabb affär @easy rider som avklarades lika plötsligt som den uppstod, sånt sker bara på KS
Trevlig dag.
Står ju tydligt att det är ett Rolexcase, skön bump på en fyra år gammal tråd.Vart har du köpt caset?
Står ju tydligt att det är ett Rolexcase, skön bump på en fyra år gammal tråd.